Αποκαλυπτήρια για τον πρώτο συρμό του μετρό Θεσσαλονίκης
Ο συρμός αποτελείται από τέσσερα βαγόνια - Τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν προς το τέλος του καλοκαιριού.
- ΣΥΡΙΖΑ: Στο αντιΣύριζα μέτωπο ο Κασσελάκης, σαν έτοιμος από καιρό εκτοξεύει χυδαιότητες για το Μάτι
- Προφυλακιστέος ο 30χρονος για τη δολοφονία της Δώρας στο Αγρίνιο
- Πόσο αντέχουν τα αποθέματα φυσικού αερίου; Σε συμπληγάδες η Ευρώπη
- Μακελειό στην Κίνα: Οκτώ νεκροί και 17 τραυματίες από επιθέσεις με μαχαίρι σε σχολή
Το πρωί της Πέμπτης έγιναν τα αποκαλυπτήρια του πρώτου συρμού – ο οποίος αποτελείται από τέσσερα βαγόνια – του Μετρό Θεσσαλονίκης στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.
Ο συρμός παρουσιάστηκε σε ειδική τελετή, παρουσία του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη και της υποψήφιας δημάρχου Θεσσαλονίκης Κατερίνας Νοτοπούλου.
Στο χώρο τοποθετήθηκε ειδική σιδερένια ράμπα για την υποδοχή του συρμού, κατά την εκφόρτωσή του από τους τράκτορες.
Αφού συναρμολογηθεί ο συρμός, θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια, τα οποία θα αρχίσουν τις επόμενες εβδομάδες, πιθανότατα προς το τέλος του καλοκαιριού.
Ο συρμός θα μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ την ώρα και υπολογίζεται ότι θα έχει μέση εμπορική ταχύτητα 30 χλμ την ώρα.
Η δε χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, κάτι που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών (περίπου 100 καθήμενων) ανά συρμό το μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση. Σημειώνεται ότι οι συρμοί θα είναι συνολικά 18, οι οποίοι θα είναι αυτόματοι πλήρως κλιματιζόμενοι και χωρίς οδηγό.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις