Η ανάρτηση καθηγητή Φυσικής Αγωγής που έγινε viral
«Κανείς δεν ενδιαφέρεται αν το παιδί σας πήρε 10 ή 9 στον έλεγχο» γράφει ο καθηγητής στη δημοσίευσή του, η οποία σκιαγραφεί μίαελληνικής κοινωνίας που μεγαλώνει παχύσαρκα παιδιά.
Ένας καθηγητής Φυσικής Αγωγής σε ελληνικό σχολείο θέλησε μέσα από μια ανάρτησή του στο Facebook να μοιραστεί τις σκέψεις του για το πώς αντιμετωπίζεται το μάθημά του.
Η δημοσίευση του έγινε αμέσως viral για τον πολύ απλό λόγο ότι είναι απολύτως ειλικρινής και «φωτογραφίζει» την κατάσταση μίας κοινωνίας που μεγαλώνει παχύσαρκα παιδιά.
Είναι γεγονός ότι το μάθημα της Γυμναστικής δεν αντιμετωπίζεται με την ίδια σοβαρότητα από τους μαθητές και τους γονείς τους, αλλά πολλές φορές και από τους ίδιους τους καθηγητές. Την ώρα εκείνη, οι περισσότεροι μαθητές βρίσκουν ευκαιρία να κάνουν ένα δεύτερο διάλειμμα από την τάξη, εφευρίσκοντας ευφάνταστες δικαιολογίες για να αποφύγουν τις ασκήσεις. Από την άλλη μεριά, είναι και κάποιοι καθηγητές Φυσικής Αγωγής που απλά αφήνουν ελεύθερους τους μαθητές να κάνουν ό,τι θέλουν την ώρα του μαθήματος.
Ο κύριος Γιώργος Χρηστινίδης, καθηγητής εδώ και 21 χρόνια, με δημοσίευσή του στο Facebook έβαλε τα πράγματα στη θέση τους για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, τη σημασία του και την αντιμετώπισή του από μαθητές και γονείς.
Γράφει χαρακτηριστικά:
Γονείς… Τελείωσε ακόμη μια σχολική χρονιά, δώσαμε τους τίτλους σπουδών και αποχαιρετίσαμε τους μαθητές για το καλοκαίρι.
21 χρόνια στην υπηρεσία σε Δημοτικά Σχολεία και οι γονείς που ήρθαν να με ρωτήσουν για την παρουσία του παιδιού τους στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής όλα αυτά τα χρόνια μετριούνται στα δάχτυλα των χεριών. 7 με 8 γονείς σε 21 χρόνια.
Ο Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής είναι αόρατος τις ημέρες που δίνουμε ελέγχους ή τίτλους σπουδών… κι όμως, θα μπορούσε κάποιος να μου κάνει κάποιες ερωτήσεις όπως:
– Συμμετέχει το παιδί μου στο μάθημα;
– Συνεργάζεται με τα άλλα παιδιά; Μπορεί να συνεργαστεί;
– Μήπως θέλει να είναι πάντα αρχηγός;
– Μήπως δεν θέλει να είναι αρχηγός;
– Πώς διαχειρίζεται τη νίκη;
– Πώς διαχειρίζεται την ήττα;
– Πότε διαπιστώσατε ότι είναι πιο χαρούμενο;
– Πώς τα πάει με το ρυθμό;
– Είναι κοινωνικό ή απομονώνεται;
– Διαπιστώσατε κάποιο πρόβλημα με την κίνηση;
– Έχει ισορροπία;
– Βάζει στόχους; Επιδιώκει να τους πετύχει;
– Βοηθάει τους άλλους;
– Δέχεται βοήθεια από άλλους;
– Τι προτείνετε για να βελτιωθεί η διατροφή του;
– Πώς θα το πείσω να τρώει φρούτα;
– Πώς θα καταφέρω να κοιμάται περισσότερο;
Αγαπητοί γονείς, αυτά είναι πράγματα ουσιώδη για την ευτυχία του και την ανάπτυξή του. Δεν έχει σημασία τι θα επιλέξει να κάνει στη ζωή του, έχει σημασία, όμως, να είναι υγιής, ισορροπημένος και ευτυχισμένος σε ό,τι επιλέξει να κάνει.
Τα τελευταία χρόνια βλέπω ενήλικες δύσκαμπτους, αδέξιους, παχύσαρκους, ενήλικες που ντρέπονται – για κάποιο λόγο – να σηκωθούν να χορέψουν, ενήλικες κομπλεξικούς…
Επίσης, κάποιες πολυεθνικές ή μεγάλες εταιρείες έχουν καταλάβει κάτι που αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν οι περισσότεροι και στα βιογραφικά των υποψηφίων που τους υποβάλλονται κοιτάζουν αν αυτός, που ζητάει εργασία, έχει ασχοληθεί με κάποιο άθλημα, αν ήταν ομαδικό ή ατομικό, αν συμμετείχε σε κοινές αθλητικές δράσεις, για να δουν αν έχει ηγετικά χαρακτηριστικά, αν μπορεί να συνεργαστεί με άλλους, πως αντιδράει σε συνθήκες πίεσης και πως διαχειρίζεται το θυμό, την οργή, την ήττα, τη νίκη.
Κανείς δεν ενδιαφέρεται αν πήρε 10 ή 9 στον έλεγχο, αν ήταν διμοιρίτης στην παρέλαση ή αν ήταν από την εξωτερική πλευρά για να το βγάλετε καλή φωτογραφία.
Αγαπητοί γονείς… έχετε μαύρα μεσάνυχτα !!!
Καλό καλοκαίρι!
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις