H Adidas έχασε την αποκλειστικότητα των τριών γραμμών στην ΕΕ
Πλήγμα δέχτηκε ο κολοσσός αθλητικής ένδυσης και υποδημάτων από το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ, το οποίο δεν επικύρωσε το εμπορικό σήμα της εταιρείες με τις τρεις παράλληλες γραμμές.
- Συγκλονιστικές εικόνες μετά το νέο χτύπημα του Ισραήλ στη Βηρυτό, τουλάχιστον έξι νεκροί - Ποιος ήταν ο στόχος
- Συνεχίζονται οι έρευνες για την υπόθεση των Αμπελοκήπων - «Θα έχουμε τουλάχιστον ακόμα δύο συλλήψεις»
- Τι αλλάζει στη φορολογία εισοδήματος - Ερχεται νέα κλίμακα
- Σερ: Αποκαλεί «γουρούνι» διάσημο σκηνοθέτη
To Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης με χθεσινή απόφασή του δεν επικύρωσε το σήμα κατατεθέν της, τις δημοφιλείς τρεις παράλληλες ρίγες της Adidas, ως εμπορικό σήμα, με το σκεπτικό ότι δεν διαθέτει διακριτό χαρακτήρα.
Οι τρεις χαρακτηριστικές παράλληλες γραμμές της Adidas, που βρίσκονται από αθλητικά σακίδια μέχρι παπούτσια, αποτελούν ένα «συνηθισμένο σήμα», σύμφωνα με το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ (το δεύτερο ανώτατο δικαστήριο της ένωσης) επικύρωσε έτσι προηγούμενη απόφαση του Γραφείου Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) το 2016 να ακυρώσει την εγγραφή του εμπορικού σήματος της Adidas.
Η εγγραφή του εμπορικού σήματος με τις τρεις ρίγες πραγματοποιήθηκε αρχικά το 2014 για είδη ένδυσης, υπόδησης και καπέλα.
Η τελευταία απόφαση έρχεται εν μέσω μιας διαμάχης που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στην Adidas και στη βελγική εταιρεία υποδημάτων Shoe Branding Europe BBVA.
Αφότου η συγκεκριμένη εταιρεία κατέθεσε αίτηση να κατοχυρώσει το εμπορικό σήμα με τις δύο ρίγες το 2009, η Adidas προσέφυγε κατά της συγκεκριμένης κίνησης, υποστηρίζοντας ότι το brand της εταιρείας προσομοιάζει το δικό της εμπορικό σήμα.
Η αντίδραση της Adidas
Η Adidas έχει ακόμη το δικαίωμα να προσφύγει στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ), το οποίο είναι το ανώτατο δικαστήριο της Ε.Ε, εντός δύο μηνών.
«Αν και είμαστε απογοητευμένοι με την απόφαση, θα την εξετάζουμε περαιτέρω και καλωσορίζουμε τις χρήσιμες οδηγίες που θα μα δώσεις το δικαστήριο για την προστασία του σήματός μας με τις τρεις ρίγες, το οποίο θα παραμείνει στα προϊόντα μας σε οποιαδήποτε κατεύθυνση ακολουθήσουμε στο μέλλον» ανακοίνωσε η εταιρεία.
Εξάλλου, το σήμα είναι ήδη αναγνωρισμένο σε πέντε χώρες της ΕΕ. Δικηγόρος ειδικός σε θέματα πνευματικών δικαιωμάτων είπε στο πρακτορείο Reuters ότι η απόφαση αυτή είναι περισσότερο διαδικαστική και η Adidas κατά πάσα πιθανότητα θα μπορέσει να προσφέρει αποδείξεις της διακριτότητας του σήματός της στην Ευρώπη.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις