ΔΕΔΔΗΕ: Θα συνεχιστούν οι διακοπές ρεύματος λόγω οφειλών
Όπως σημειώνει η εταιρεία, μέσα στο 2018 εκδόθηκαν πάνω από 500.000 εντολές διακοπής, με εκτελεστέες τις 300.000, ενώ από τις αρχές του 2019 μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί περίπου 200.000, από τις οποίες έχουν εκτελεστεί οι 87.000.
- Το ΕΚΠΑ απαντά στην παραπληροφόρηση για τις διεθνείς κατατάξεις των ελληνικών δημόσιων πανεπιστημίων
- «Η Βόρεια Κορέα ετοιμάζει στρατεύματα και drones για τη Ρωσία», προειδοποιεί η Σεούλ
- Κατεψυγμένο μαμούθ 50.000 ετών ανασύρθηκε από κρατήρα στη Σιβηρία
- Οι πολιτικές προβλέψεις του Economist για το 2025
Τη συνέχιση των διακοπών ρεύματος λόγω οφειλών από τους καταναλωτές υπογράμμισε ο ΔΕΔΔΗΕ, σημειώνοντας ότι «εκτελούνται με αποτελεσματικότητα παρά τις ελλείψεις προσωπικού και τις λοιπές εργασίες (όπως οι έλεγχοι για ρευματοκλοπές) που υλοποιούνται παράλληλα».
Με αφορμή σχετικές επισημάνσεις της διοίκησης της ΔΕΗ, ο Διαχειριστής επισημαίνει συγκεκριμένα ότι:
* Για το έτος 2018, το σύνολο των εντολών που δέχθηκε πανελλαδικά για αποκοπές από όλους τους προμηθευτές διαμορφώθηκε στις 536.647, εκ των οποίων οι 228.674 εντολές ανακλήθηκαν (λόγω εξόφλησης του χρέους και σε αρκετές περιπτώσεις μετά την επίσκεψη συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ) και οι 298.992 εκτελέσθηκαν, αφήνοντας σε εκκρεμότητα για αποκοπή μόλις το 2% επί του συνόλου.
* Από τις αρχές του 2019 έως σήμερα, ο ΔΕΔΔΗΕ έχει δεχθεί 192.480 εντολές για αποκοπές λόγω χρέους, εκ των οποίων οι 55.491 έχουν ανακληθεί και οι 87.113 έχουν ήδη εκτελεσθεί, με τις εκκρεμότητες επί του συνόλου να διαμορφώνονται στο 26%, ποσοστό που θα μειωθεί το προσεχές διάστημα με τη συνέχιση της εκτέλεσης των εντολών.
«Τα στοιχεία αυτά», τονίζεται, «καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα του ΔΕΔΔΗΕ, με δεδομένο μάλιστα ότι τα συνεργεία του -παράλληλα με τη διεκπεραίωση του μεγάλου όγκου αιτημάτων για αποκοπές- πραγματοποιούν ταυτόχρονα ελέγχους για ρευματοκλοπές, εντοπίζοντας περισσότερα από 10.000 περιστατικά κατά μέσο όρο, με βάση τα επίσημα στοιχεία. Ο ΔΕΔΔΗΕ, παρά τις σοβαρές ελλείψεις σε τεχνικό προσωπικό που αντιμετωπίζει -ενδεικτικά αναφέρεται ότι πανελλαδικά, για το σύνολο των 7,5 εκατ. παροχών, το τεχνικό του προσωπικό φθάνει τα 2.142 άτομα, ενώ το σύνολο των καταμετρητών του μόλις τους 283 – καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πελατών του, παρά τις αντιξοότητες».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις