Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών : Ο Κώστας Αχιλλέας Καραμανλής και το στοίχημα των νέων έργων
Η θητεία του ως τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας στον τομέα των Υποδομών και των Μεταφορών τα προηγούμενα χρόνια αποτελεί όπλο στη φαρέτρα του νέου επικεφαλής του Υπουργείου, που δεν έχει την πολυτέλεια του χρόνου.
Το μεγάλο στοίχημα των νέων έργων, αλλά και της διαχείρισης μιας σειράς διαγωνισμών που ξεκίνησαν μεν το τελευταίο διάστημα παρουσιάζοντας όμως μεγάλες…ουρές, όπως η Γραμμή 4 του μετρό, ο ΒΟΑΚ, η προμήθεια των 750 λεωφορείων, τα ηλεκτρονικά διόδια θα έχει να διαχειριστεί ο νέος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Αχιλλέα Καραμανλής.
Η θητεία του ως τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας στον τομέα των Υποδομών και των Μεταφορών τα προηγούμενα χρόνια αποτελεί όπλο στη φαρέτρα του νέου επικεφαλής του Υπουργείου, που δεν έχει την πολυτέλεια του χρόνου.
Ο Κώστας Καραμνλής ο νεότερος, είναι γιος του πρώην υπουργού και αδελφού του ιδρυτή της ΝΔ Αχιλλέα Καραμανλή και της Νίκης Διαμαντή-Καραμανλή. Γεννήθηκε το 1974 στην Αθήνα όπου και μεγάλωσε. Από μικρός όμως ανέπτυξε ιδιαίτερους δεσμούς με τον τόπο καταγωγής του, τις Σέρρες, όπου και εκλέγεται βουλευτής από το 2015 συνεχίζοντας τη μακρά οικογενειακή παράδοση.
Σπούδασε Ιστορία και Οικονομικά στο Hamilton College της Νέας Υόρκης κι εν συνεχεία, αποφοίτησε από τη σχολή μεταπτυχιακών σπουδών Διεθνών Σχέσεων Fletcher School of Law and Diplomacy του Tufts University στη Βοστόνη.
Από το 2002 ως το 2004 εργάστηκε στην ελβετική τράπεζα επενδύσεων UBS Warburg στο Λονδίνο, ενώ τα τελευταία δέκα χρόνια, εργάζεται ως διευθυντικό στέλεχος στη ναυτιλιακή επιχείρηση Mantinia Shipping, με έδρα τον Πειραιά.
Παράλληλα, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και υπεύθυνος Διεθνών Σχέσεων του Ιδρύματος «Κωνσταντίνος Καραμανλής».
Από την θέση του αρμόδιου τομεάρχη έθεσε λίγο πριν τις εκλογές τις προτεραιότητες της ΝΔ στους κρίσιμους τομείς των Υποδομών και Μεταφορών, ψέγοντας τον προκατοχό του κ. Χρήστο Σπίρτζη ότι δεν κατάφερε να ξεκινήσει ούτε ένα μεγάλο έργο, δεν αφήνει πίσω ούτε μία ώριμη μελέτη και έχει να επιδείξει μια σειρά από παταγωδώς αποτυχημένους χειρισμούς, με πιο εμβληματική περίπτωση το Πάτρα-Πύργος.
Στο επίπεδο δε των εν εξελίξει διαγωνισμών, έχει μεγάλο ενδιαφέρον το πώς θα τους διαχειριστεί η νέα ηγεσία του Υπουργείου, από την πλευρά της οποίας το προηγοϋμενο διάστημα διαμηνύετο ότι θα επανεξεταστούν όλοι με όρους βιωσιμότητας.
Ιδιαιτερη αίσθηση έκανε το τελευταίο διάστημα η θέση του σχετικά με την ανακοίνωση της αύξησης της τιμής των διοδίων της Αττικής Οδού μέσα στην προεκλογική περίοδο, ξεκαθαρίζοντας ότι η ΝΔ θεωρεί αυτές τις αυξήσεις εκτός λογικής και εκτός πραγματικότητας. «Μονομερείς ενέργειες και “εκβιασμούς” δεν πρόκειται να δεχτούμε. Κι αυτό πρέπει να είναι σαφές προς όλους» είπε χαρακτηριστικά σε συνέντευξη του στο ΑΠΕ. Αξίζει να σημειωθεί ότι μονομερή ενέργεια χαρακτήρισε την εν λόγω απόφαση και ο προκατοχός του κ. Σπίρτζης.
- Άρης: Η επιστροφή του Σίστο
- Νέα Σμύρνη: 20χρονος εισέβαλε σε κηδεία, χόρευε δίπλα στο φέρετρο και τράβαγε τα γένια ιερέων
- Λάκης Λαζόπουλος: «Τιμωρήθηκα από το σύστημα»
- LIVE: Ολυμπιακός – Μαρούσι
- Πώς ο Μασκ τίναξε τη μπάνκα των εκλογών και ανέβασε την Tesla πάνω από το 1 τρισ.
- Superman: Ιστορικό ρεκόρ για το νέο trailer με 250 εκατ. προβολές σε 24 ώρες