Seat Ateca 2020: Ανανέωση με… plug-in υβριδική ισχύ
H ανανεωμένη εκδοχή του ισπανικού crossover δίνει για πρώτη φορά το στίγμα της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, με τις σημαντικότερες αλλαγές να εστιάζουν στην εξοπλιστική του αναβάθμιση και κυρίως στην ένταξή ενός plug-in υβριδικού συνόλου στις επιλογές του.
Φωτογραφίες: Automedia
Η ισπανική φίρμα προετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του Ateca η οποία αναμένεται την επόμενη χρονιά και εκτός από τις εθιμοτυπικές σχεδιαστικές αναβαθμίσεις, θα επωφεληθεί από νέες ψηφιακές τεχνολογίες αλλά και μια plug-in υβριδική έκδοση.
Το Seat Ateca εντοπίζεται για πρώτη φορά από το φωτογραφικό φακό στην ανανεωμένη εκδοχή η οποία επιφυλάσσει σειρά σημαντικών αλλαγών για το compact crossover των Ισπανών.
Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, οι αλλαγές δεν προδιαγράφονται μεγάλες, περιλαμβάνοντας τα τμήματα που καλύπτονται από καμουφλάζ. Έτσι, το ανανεωμένο Ateca αναμένεται να διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, μια νέα γρίλια, «ξαναγραμμένα» φτερά και νέας αισθητικής φωτιστικά σώματα. Την ανανεωμένη του εικόνα δεδομένα θα συμπληρώσουν νέου σχεδιασμού ζάντες ενώ εμπλουτισμένες θα είναι οι επιλογές για τις διαθέσιμες αποχρώσεις.
Αναλόγως σε ό,τι αφορά την χρωματική παλέτα και τα υλικά αναμένεται να ισχύσει και για τις επενδύσεις του εσωτερικού. Ωστόσο η σημαντικότερη αλλαγή θα πραγματοποιηθεί στον εξοπλισμό του καθώς την οθόνη των 6,5 ιντσών στο ταμπλό αναμένεται να αντικαταστήσει μια μεγαλύτερη 8,0 ιντσών η οποία θα αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού και αναμένεται να προσφέρει περισσότερες εφαρμογές και δυνατότητες συνδεσιμότητας.
Στα ανώτερα επίπεδα εξοπλισμού, η παραπάνω οθόνη αναμένεται να συνδυάζεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών που, μέχρι πρότινος αποτελούσε εξοπλιστική αποκλειστικά για το Cupra Ateca.
Πλην των αναβαθμίσεων σε επίπεδο ψηφιακού εξοπλισμού, το ισπανικό crossover αναμένεται να εντάξει στην γκάμα κινητήρων του και ένα plug-in υβριδικό σύνολο. Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες αυτό θα μιμηθεί τις προδιαγραφές του VW Passat GTE συνδυάζοντας έναν turbo κινητήρα βενζίνης 1,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ, συνδυασμός ο οποίος στην περίπτωση του Ateca αναμένεται να προσφέρει ισχύ κοντά στους 200 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία περίπου 30 χλμ.
- Εμμανουήλ Κριαράς: Πολιτικό θάρρος
- Κομισιόν για Ελλάδα: Ανάπτυξη 2,1% και πληθωρισμός 3% το 2024 – Πόσο θα μειωθεί το χρέος έως το 2026
- Κακοκαιρία Alexandros: Σύσκεψη στην Πολιτική Προστασία ενόψει των επικίνδυνων καιρικών φαινομένων
- Πολυτεχνείο: Ποιοι σταθμοί του μετρό θα κλείσουν την Κυριακή
- Κιμ Καρντάσιαν: Σαν μια άλλη «Σοφία Λόρεν» ποζάρει για την νέα της συνεργασία με τους Dolce & Gabbana
- Live streaming: Η έκτακτη συνέντευξη Τύπου του Λουτσέσκου