Nielsen: Από πού «κόβουν» έξοδα οι Έλληνες καταναλωτές
Τι δείχνει έρευνα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη
Επτά στους δέκα Έλληνες (70%) προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen.
Συγκεκριμένα, οι τρεις κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (68%), της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (68%) και στα έξοδα για ρουχισμό (68%).
Παράλληλα, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία επτά στους 10 Έλληνες (71%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση. Επιπλέον, το 63% των ερωτώμενων αμφιβάλλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα καταλαμβάνει την έβδομη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την οικονομία (34%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την εργασία (32%) και την προσωπική υγεία (22%).
Το 2ο τρίμηνο του 2019, 2 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για τα χρέη/οφειλές νοικοκυριού (20%), αναδεικνύοντάς την ως την 4η ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (10%).
Σημειώνεται ότι ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 2ο τρίμηνο 2019 ανέρχεται στις 72 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση κατά 2 μονάδες, παραμένοντας σε ιστορικά υψηλά επίπεδα. Παρ’ όλα αυτά παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό δείκτη, που είναι στις 87 μονάδες.
- Η ανατριχιαστική στιγμή που αφήνει την αρραβωνιαστικιά του να πεθάνει μετά το μοιραίο τροχαίο
- Χαμός με Αταμάν και Σέλτικς – Ο Παναθηναϊκός και η ατάκα που… άναψε φωτιές (pic)
- Emma Corrin: Πόζαρει φορώντας εντυπωσιακές δημιουργίες με φόντο το άγαλμα του Ιησού στο Ρίο Ντε Τζανέιρο
- Μπελέρης: Θα γυρίσω στη φυλακή για λίγο ακόμα – Ο αλβανικός λαός θέλει να γίνει μέλος της ΕΕ
- Τα δεδομένα για Ποκουσέφσκι: Η προτεραιότητα, η Euroleague και μία σημαντική απόφαση
- ΟΣΕ: Διεκόπη η κυκλοφορία των τρένων μεταξύ Ακράτας και Αιγίου