Ο Γουίλ Σμιθ είναι το νέο πρόσωπο οίκου μόδας
Ποζάρει σαν μοντέλο για πρώτη φορά
Ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που δημιουργούν μια μεγαλοφυΐα; Και γιατί ο όρος συχνά συνδέεται με την παραφροσύνη; Σύμφωνα με τον οίκο Moncler, η μεγαλοφυΐα ορίζεται ως «πράξη ωριμότητας, όχι μια στάση ζωής, ή νίκης. Για τον Moncler, οι ιδιοφυΐες πρέπει να γιορτάσουν, οπότε η μάρκα πολυτελείας έκανε ακριβώς αυτό με το νέο λανσάρισμα της εκστρατείας «Genius Is Born Crazy» με πρωταγωνιστή τον Γούιλ Σμιθ και την πρώτη εκστρατεία μόδας του ηθοποιού.
«Η εκστρατεία« Genius is Born Crazy »αναδεικνύει τις εντάσεις και τις πολυπλοκότητες στο μυαλό μιας ιδιοφυΐας, πιέζοντας πέρα από το πεδίο και τις εικόνες της επικοινωνίας», εξηγεί το εμπορικό σήμα σε δελτίο τύπου. «Ως μάρκα, η δύναμη του Moncler έγκειται στην αίσθηση της συνεχούς εξέλιξης, στην ένταση να ξεπεράσει τα όρια του συνηθισμένου».
Φωτογράφος της καμπάνιας ήταν ο Τιμ Γουόκερ και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό.
- Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Υπεύθυνος για μεταφορές και τουρισμό ο Τζιτζικώστας – Ανεκτίμητη η εμπειρία του
- Τουρκία: Περισσότερες από 230 συλλήψεις για «τρομοκρατία», ανάμεσά τους και 12 δημοσιογράφοι
- Καναδάς: Έδωσε 50 δολάρια για έναν πίνακα σε έναν αχυρώνα και τον πούλησε έναντι 349.000 δολαρίων
- Στα δικαστήρια ο 26χρονος ο οποίος συνελήφθη για την έκρηξη σε διαμέρισμα στους Αμπελοκήπους
- Πολέμιος των lockdown ο εκλεκτός του Τραμπ για τον κορυφαίο φορέα Υγείας
- Λίβανος: Φωτογραφίες από την επιστροφή χιλιάδων στον νότο μετά την εκεχειρία μεταξύ Ισραήλ – Χεζμπολάχ