Ο Γουίλ Σμιθ είναι το νέο πρόσωπο οίκου μόδας
Ποζάρει σαν μοντέλο για πρώτη φορά
Ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που δημιουργούν μια μεγαλοφυΐα; Και γιατί ο όρος συχνά συνδέεται με την παραφροσύνη; Σύμφωνα με τον οίκο Moncler, η μεγαλοφυΐα ορίζεται ως «πράξη ωριμότητας, όχι μια στάση ζωής, ή νίκης. Για τον Moncler, οι ιδιοφυΐες πρέπει να γιορτάσουν, οπότε η μάρκα πολυτελείας έκανε ακριβώς αυτό με το νέο λανσάρισμα της εκστρατείας «Genius Is Born Crazy» με πρωταγωνιστή τον Γούιλ Σμιθ και την πρώτη εκστρατεία μόδας του ηθοποιού.
«Η εκστρατεία« Genius is Born Crazy »αναδεικνύει τις εντάσεις και τις πολυπλοκότητες στο μυαλό μιας ιδιοφυΐας, πιέζοντας πέρα από το πεδίο και τις εικόνες της επικοινωνίας», εξηγεί το εμπορικό σήμα σε δελτίο τύπου. «Ως μάρκα, η δύναμη του Moncler έγκειται στην αίσθηση της συνεχούς εξέλιξης, στην ένταση να ξεπεράσει τα όρια του συνηθισμένου».
Φωτογράφος της καμπάνιας ήταν ο Τιμ Γουόκερ και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό.
- Όνειρα, πόλεμος, παραμύθια: Η ιστορία ενός προγραμματιστή που πασχίζει να φτιάξει ένα παιχνίδι για τη Νάκμπα
- Από «αστυνομικός της χρονιάς» το 2019 στο κύκλωμα προστασίας οίκων ανοχής – Ποια είναι η 37χρονη που συνελήφθη
- Το ΣΕΦ γέμισε με επετειακές σημαίες για τα 100 χρόνια του Ολυμπιακού (pic)
- ΙΟΒΕ: Καλύτερο για τις επιχειρήσεις, χειρότερο για τα νοικοκυριά το 2024
- Τρεις παραβιάσεις στο νοτιανατολικό Αιγαίο από τουρκικό αεροσκάφος
- Ελλάδα – Ιαπωνία 20-16: Στα ημιτελικά του World Cup η Εθνική!