«The Irishman» : Η πολυαναμενόμενη ταινία του Σκορτσέζε με Ρόμπερτ Ντε Νίρο και Αλ Πατσίνο
Στη δημοσιότητα έδωσε η Netflix το τρέιλερ της νέας ταινίας του Μάρτιν Σκορτσέζε, που διηγείται την ιστορία του γκάνγκστερ Φρανκ Σίραν.
- Τραμπ: Ο επιλεγείς για τη Λατινική Αμερική είχε αποπεμφθεί για... ερωτοδουλειές
- Πωλητήριο και σε… κάστρα στην Ευρώπη – Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
- Το κόστος διαμονής σε δημοφιλείς προορισμούς - Ελαφρώς προς τα πάνω οι τιμές ενόψει Χριστουγέννων
- ΕΛ.ΑΣ: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου εν όψει επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών
Το τρέιλερ της νέας ταινίας του αμερικανού σκηνοθέτη Μάρτιν Σκορτσέζε, «The Irishman», ενός φιλόδοξου σχεδίου για τον κολοσσό του διαδικτύου, με πρωταγωνιστές τους Τζό Πέσκι, Χάρβεϊ Καϊτελ, Αλ Πατσίνο κι έναν Ρόμπερτ ντε Νίρο «ξανανιωμένο» χάρη στη βοήθεια της τεχνολογίας έδωσε στη δημοσιότητα η πλατφόρμα Netflix.
Πηγή έμπνευσης για την ταινία ήταν το βιβλίο του Τσαρλς Μπραντ «I Heard You Paint Houses», που διηγείται την ιστορία του Φρανκ Σίραν, του «Ιρλανδού», όπως ήταν το προσωνύμιό του. Ο πρώην γκάνγκστερ αφηγείται πώς σκότωσε περισσότερους από 25 ανθρώπους με διαταγή του αρχιμαφιόζου Ράσελ Μπαφαλίνο και του αφεντικού του συνδικάτου οδηγών φορτηγών Τζίμι Χόφα.
Το πρώτο τρέιλερ επικεντρώνεται γύρω από την πρώτη επαφή μεταξύ του Φρανκ Σίραν, τον οποίο υποδύεται ο Ρόμπερτ ντε Νίρο και του Τζίμι Χόφα, τον ρόλο του οποίου ερμηνεύει ο Αλ Πατσίνο. Είναι η πρώτη φορά που ο Πατσίνο, με τεράστια εμπειρία στις ταινίες με γκάνγκστερ, βρίσκεται υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Μάρτιν Σκορτσέζε, ενώ πρόκειται για την ένατη συνεργασία μεταξύ του ντε Νίρο και του Σκορτσέζε.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραγωγή της ταινίας χρησιμοποίησε μια μέθοδο που ονομάζεται «de-aging», η οποία ξανακάνει νέο κάποιον ή κάποιαν ηθοποιό. Το εφέ βασίζεται σε μια τεχνολογία που ανέπτυξε η Industrial Light & Magic, η εταιρεία που δημιούργησε ο Τζορτζ Λούκας.
Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, ιδίως για τον Ρόμπερτ ντε Νίρο, που εμφανίζεται νεότερος κατά 30 και πλέον χρόνια.
Χρειάστηκαν 10 ολόκληρα χρόνια προκειμένου το φιλόδοξο αυτό σχέδιο να ολοκληρωθεί κατά τη διάρκεια των οποίων πολλές εταιρείες παραγωγής αρνήθηκαν να το αναλάβουν, εξαιτίας του υπέρογκου κόστους του, προτού η Netflix αποφασίσει να πει το «ναι».
Σύμφωνα με αμερικανικά ΜΜΕ, το μπάτζετ ξεπερνά τα 140 εκατομμύρια δολάρια. Θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην έναρξη του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Νέας Υόρκης, στις 27 Σεπτεμβρίου, ενώ η Netflix προβλέπει να βγάλει την ταινία στις κινηματογραφικές αίθουσες έως το τέλος του έτους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις