Κεραμέως για άσυλο – Να επαναφέρουμε τη κοινή λογική
«Με τις νέες ρυθμίσεις ενισχύουμε την ακαδημαϊκή ελευθερία και την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και φροντίζουμε έκνομες πράξεις που δεν έχουν καμία σχέση με τα πανεπιστήμια, να τιμωρούνται και να αποτρέπονται εντός και εκτός πανεπιστημίου», σημείωσε η υπουργός Παιδείας
«Στόχος της νομοθετικής μας πρωτοβουλίας για το πανεπιστημιακό άσυλο είναι να επαναφέρουμε τη κοινή λογική και να σταματήσει έτσι η στρέβλωση, η εργαλοποίηση και η μετατροπή του σε άσυλο ανομίας». Αυτό επεσήμανε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως υπεραμυνόμενη της ρύθμισης για την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου που περιλαμβάνεται στο διυπουργικό νομοσχέδιο το οποίο συζητείται στις αρμόδιες κοινοβουλευτικές επιτροπές.
«Με τις νέες ρυθμίσεις ενισχύουμε την ακαδημαϊκή ελευθερία και την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και φροντίζουμε έκνομες πράξεις που δεν έχουν καμία σχέση με τα πανεπιστήμια, να τιμωρούνται και να αποτρέπονται εντός και εκτός πανεπιστημίου», σημείωσε η κ. Κεραμέως
Η υπουργός Παιδείας πρόσθεσε ακόμα ότι βίαιες διακοπές μαθημάτων, παρεμπόδιση της ακαδημαϊκής ελευθερίας ή ενέργειες που πλήττουν τη δημόσια περιουσία, αμαυρώνουν τη διεθνή εικόνα της χώρας. Σε περίπτωση έκνομων πράξεων «που τελούνται εντός πανεπιστημίων ή εκτός πανεπιστημιακών χώρων και οι δράστες χρησιμοποιούν το χώρο των ΑΕΙ για να αποφύγουν τη σύλληψη, οι αρμόδιες αρχές ασκούν όλες τις αρμοδιότητές τους. Παύει ο χώρος των πανεπιστημίων να αποτελεί χώρο έκνομων ενεργειών και καταφύγιο παράνομων ενεργειών. Εξομοιώνεται πλέον με δημόσιο χώρο, όταν πρόκειται για την τέλεση αξιόποινης πράξης», υπογράμμισε η υπουργός Παιδείας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Ο ΕΟΦ ανακαλεί γνωστό φάρμακο για τον θυρεοειδή – Τι εντοπίστηκε
- Γιατί να επενδύσω σε Wallbox;
- Κασσελάκης: Έχουμε δεσμευτεί ότι θα ιδρύσουμε δημόσιο νοσοκομείο ζώων
- Premier League: Η αξία της κορυφής τα Χριστούγεννα
- Καθηλώνονται τα αεροπλάνα της American Airlines λόγω αδιευκρίνιστου «τεχνικού θέματος»
- Γαλλία: Νέα κυβέρνηση με… παλιά υλικά – «Δεν θα βγάλει τον χειμώνα»