Τραπεζικές κάρτες αντί εισιτηρίων από την άνοιξη του 2020 στα ΜΜΜ
Η κυβέρνηση εξετάζει την ενσωμάτωση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο της εφαρμογής χρέωσης των μετακινήσεων με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέχρι την άνοιξη του 2020
- Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ της Αμαλιάδας
- «Είσαι ενδοτικός», «Μην είσαι κατά συρροή δειλός»: Συνεχίζεται ο πόλεμος Νετανιάχου και Γκαντζ
- Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
- Πόσο θα κοστίσει στην τσέπη των Ελλήνων αν ενεργοποιηθεί η «βόμβα» Τραμπ για 5% του ΑΕΠ σε αμυντικές δαπάνες
Στην αναβάθμιση της λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στοχεύει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Οι συγκοινωνίες έχουν στα χέρια τους σήμερα ένα σημαντικό εργαλείο που είναι το ηλεκτρονικό κόμιστρο για να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες τους.
Η κυβέρνηση εξετάζει την ενσωμάτωση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο της εφαρμογής χρέωσης των μετακινήσεων με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέχρι την άνοιξη του 2020. Έτσι, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να περνούν τις μπάρες χρησιμοποιώντας τις κάρτες πληρωμών χωρίς να αγοράζουν ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Το Λονδίνο
Στο Λονδίνο σύμφωνα με εκπροσώπους της VISA «η χρήση της τεχνολογίας του ανοικτού κυκλώματος, που επιτρέπει να χρησιμοποιούνται οι κάρτες ως εισιτήρια, έχει ήδη σημαντικά οφέλη κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων ετών λειτουργίας του συστήματος».
Σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλούνται πέρσι είχαν πραγματοποιηθεί ένα δισεκατομμύριο διαδρομές με απευθείας χρέωση στην κάρτα του επιβάτη, χωρίς αγορά εισιτηρίου, με αποτέλεσμα το κόστος διαχείρισης των εισιτηρίων να έχει μειωθεί από 16% του συνόλου των εσόδων στο 8%, με προοπτικές να μειωθεί σημαντικά περισσότερο. Η εφαρμογή αυτή συρρίκνωσε και τους χρόνους αναμονής στα εκδοτήρια μειώνοντας αισθητά την ταλαιπωρία των επιβατών.
Από την πλευρά του ο υφυπουργός Υποδομών αρμόδιος για τον τομέα των Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης ενεργοποιεί το μνημόνιο συνεργασίας που είχε υπογραφεί με την ελληνική αστυνομία, ενισχύοντας με αστυνομικές δυνάμεις ακόμη και τους ελέγχους των εισιτηρίων. Το υπουργείο θα χρειαστεί ωστόσο να ενδυναμώσει το σώμα των Ελεγκτών που παραμένει αποδυναμωμένο για να καλύψει ένα μεγάλο όγκο συγκοινωνιακού έργου τόσο στα μέσα σταθερής τροχιάς όσο και στις οδικές μεταφορές.
Η καταπολέμηση του συνωστισμού και των ουρών στα ηλεκτρονικά εκδοτήρια μεγάλης κυκλοφορίας (Σύνταγμα, Ακρόπολη, Μοναστηράκι και σταθμός Λαρίσης) είναι στην ατζέντα του υπουργείο, το οποίο θα ξεκινήσει τη λειτουργία εκδοτηρίων εισιτηρίων με προσωπικό στο γκισέ για να μπορούν να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες.
Επίσης ο ΟΑΣΑ θα επιστρατεύσει 30 οδηγούς που σήμερα ήταν αποσπασμένοι σε κόμματα και πολιτικά πρόσωπα που δεν έχουν εκλεγεί, ενώ ξεκινά δευτεροβάθμιος έλεγχος στην ΟΣΥ για τις αναρρωτικές άδειες, αφού υπάρχουν σαφείς ενδείξεις για αδικαιολόγητες απουσίες που στερούν από τις υπηρεσίες πολύτιμο προσωπικό.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις