H κάτι παραπάνω από εμφανής αεροδυναμική αναβάθμιση του συγκεκριμένου πρωτοτύπου δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολιών για την προσωπικότητα της νέας αυτής έκδοσης η οποία αναμένεται να δώσει νέο, υψηλότερο από πλευράς επιδόσεων, νόημα στα διακριτικά Black Series τα οποία «κρύβονται» πίσω από τις σημαντικές διαφοροποιήσεις.

Πέρα από τη διόλου διακριτική διπλή αεροδυναμική πτέρυγα στο πίσω τμήμα η οποία δείχνει να αποτελεί μέρος των πειραματισμών της Mercedes-AMG με την αεροδυναμική υπόσταση της AMG GT R, το δοκιμαστικό πρωτότυπο διαθέτει ενεργά πτερύγια στο μπροστινό τμήμα τα οποία αποτελούν μέρος των εισαγωγών αέρα.

Σε ό,τι αφορά το πίσω τμήμα αν και προφανώς το χαμηλότερο μέρος με τις απολήξεις της εξάτμισης και τον αεροδυναμικό διαχύτη δεν αποτελεί την τελική μορφή που θα δώσουν οι αεροδυναμιστές της Mercedes-AMG, βρίσκεται υπό εξέλιξη και προδιαγράφεται εξίσου αναβαθμισμένο με το μπροστινό τμήμα.

Πλην των ορατών αλλαγών, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, η ΑΜG GT R Black Series αναμένεται να προσφέρει ισχύ άνω των 700 ίππων χάρη σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του γνώριμου twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων που σε συνδυασμό και με τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις θα βάλει στο στόχαστρο την Porsche 911 GT2 RS και το ρεκόρ των 6 λεπτών και 40 δ.λ. στην πίστα του Nurburgring.

Όπως και να έχει, σύντομα αναμένεται να μάθουμε περισσότερα στοιχεία για την νέα έκδοση της AMG GT R καθώς η πρεμιέρα της αναμένεται περί τις αρχές του 2020.