Οι A και B-Class ενδίδουν στην ηλεκτροκίνηση αποκτώντας plug-in υβριδικές εκδόσεις οι οποίες σηματοδοτούνται από τα διακριτικά 250 e, αξιώνοντας αυτοδίκαια τον τίτλο των πλέον αποδοτικών παραλλαγών των μικρών της Mercedes-Benz.

Επίκεντρο των A 250 e, A 250 e Sedan και Β 250 e αποτελεί ο συνδυασμός του γνωστού από την Α 200,  turbo, τετρακύλινδρου κινητήρα βενζίνης των 1.332 κ. εκ. με ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 75 kW και μπαταρίες ιόντων λιθίου 15,6 kWh. Το σύνολο συμπληρώνει ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, ενώ η συνδυαστική ισχύς του προσδιορίζεται σε 218 ίππους και 450 Nm ροπής.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις η πεντάθυρη A 250 e υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα, μέγιστη ταχύτητα 265 χλμ./ώρα. Ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση κατά πολύ σημαντικότερα είναι τα μεγέθη που πιστοποιούν την αυξημένη αποδοτικότητα του μοντέλου που υπόσχεται μέση κατανάλωση καυσίμου 1,4/1,5  λίτρου/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 33-34 γρ./χλμ. αναλόγως την επιλογή των ελαστικών.

Παράλληλα, η A250 e προσφέρει τη δυνατότητα ηλεκτρικής αυτονομίας έως και 68 χλμ. κατά την οποία η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται σε 140 χλμ./ώρα κάτι που ισχύει για όλες τις νέες plug-in υβριδικές εκδοχές των A και B-Class.

Στην περίπτωση της τετράθυρης Α 250 e η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 6,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι υψηλότερη στα 240 χλμ./ώρα. Σε ότι αφορά τα μεγέθη οικονομίας και το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα αντιστοιχούν σε κατανάλωση καυσίμου 1,4 λίτρου και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 32 γρ./χλμ.

Η μεγαλύτερη σε διαστάσεις B 250 e με την σειρά της υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 235 χλμ. Η κατανάλωση καυσίμου προσδιορίζεται σε 1,4-1,6 λίτρα/100 χλμ. αναλόγως την επιλογή των ελαστικών ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ξεκινούν από τα 32 γρ./χλμ. Σε ό,τι αφορά την ηλεκτρική αυτονομία προσδιορίζεται σε 67 χλμ.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι μπαταρίες ιόντων λιθίου μπορούν να αναπληρώσουν την ενέργειά τους από το 10% στο 100% σε χρόνο μίας ώρας και 45 λεπτών με την συνδρομή Wallbox AC 7,4 kW ενώ με τη συνδρομή ταχυφορτιστή άμεσου ρεύματος (DC) ο χρόνος επαναφόρτισης για το 70% της ενέργειας (από 10%-80%) περιορίζεται σε 25 λεπτά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τρεις plug-in εκδόσεις προσφέρουν στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης (Comfort, Eco και Sport) αλλά και τέσσερα επίπεδα για την λειτουργία του συστήματος ανάκτησης ενέργειας το οποίο αποτελεί κοινό παρονομαστή για τη γερμανική plug-in τριπλέτα. Το ίδιο ισχύει και για το γνωστό όσο και δημοφιλές σύστημα infotainment ΜBUX με σύστημα πλοήγησης το οποίο στην προκειμένη περίπτωση μπορεί να προβάλει το ενδεδειγμένο από πλευράς αποδοτικότητας, δρομολόγιο αλλά και ενημέρωση τον οδηγό για τα πλησιέστερα σημεία επαναφόρτισης.

Επίσης, σύμφωνα με τις συστάσεις της γερμανικής φίρμας, οι plug-in παραλλαγές της A-Class προσφέρουν ανάλογους  χώρους με τις συμβατικές εκδοχές τους, τόσο σε ό,τι αφορά τους επιβάτες όσο και τον χώρο του πορτ μπαγκάζ, χάρη στην compact διάταξη του ηλεκτρικού επικουρικού συστήματος αλλά και την οριακή  μείωση της δεξαμενής καυσίμου από 45 σε 35 λίτρα καθώς και τον ανασχεδιασμό του συστήματος εξαγωγής.

Η plug-in τριπλέτα αναμένεται να διατεθεί στην Ευρώπη από τον προσεχή Οκτώβριο ξεκινώντας –στη Γερμανία- από τα 36.943 ευρώ στην περίπτωση της A 250 e και από τα 37.300 για την αντίστοιχη τετράθυρη έκδοση ενώ για την plug-in υβριδική έκδοση της Β-Class εφαλτήριο αποτελούν τα 37.663 ευρώ