Η Porsche έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο δείγμα γραφής από το εσωτερικό της Taycan η οποία, βάσει των συνοδευτικών πληροφοριών, εκτός από το status της πρώτης ηλεκτρικής Porsche θα διεκδικήσει και τον τίτλο του πρώτου αυτοκινήτου το οποίο θα προσφέρει πλήρη ενσωμάτωση της υπηρεσίας Apple Music.

Με αυτό δεδομένο το σύστημα infotainment θα προσαρμοστεί αναλόγως όπως και οι δυνατότητες φωνητικού ελέγχου που θα επιτρέπουν στον οδηγό να αναζητήσει μεγαλοφώνως το αγαπημένο του άλμπουμ, τραγουδιστή ή playlist στο Apple Music χωρίς να μετακινήσει τα χέρια του από το τιμόνι.

Σε ό,τι αφορά το κόστος της υπηρεσίας, οι συστάσεις αναφέρουν ότι όλες οι Taycan θα διατεθούν με δωρεάν εξάμηνη συνδρομή στην υπηρεσία Apple Music αλλά και κυρίως με τριετές συμβόλαιο σύνδεσης στο διαδίκτυο. Παράλληλα, οι αγοραστές της Taycan θα έχουν μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας πρόσβαση σε playlists που δημιουργήθηκαν ειδικά για εκείνους ενώ όσοι το επιλέξουν θα απολαμβάνουν το αποτέλεσμα των μουσικών αναζητήσεων του μέσω του προαιρετικού ηχοσυστήματος Burmester.

Αναφορικά με τα υπόλοιπα στοιχεία του εσωτερικού, η Taycan διαθέτει μια ευμεγέθη οθόνη για το σύστημα infotainment αντίστοιχη της οθόνης των 10,1 ιντσών που συναντάμε στα νεότερα Audi. Tο παζλ συμπληρώνει ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων ο οποίος προφανώς θα προσφέρει δυνατότητες παραμετροποίησης τόσο ως προς τις ενδείξεις που εμφανίζει όσο και ως προς την απεικόνισή τους ενώ, αν έπρεπε να συμπληρώσουμε την εικόνα δεν θα αποτελούσε έκπληξη η παρουσία χειριστηρίων αφής για το σύστημα κλιματισμού, χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα.

Πλην των παραπάνω στοιχείων, αξίζει να σημειωθεί ότι η Taycan ολοκλήρωσε προσφάτως έναν 24ωρο κύκλο δοκιμών στην πίστα του Nardo στην Ιταλία, με έξι οδηγούς να εναλλάσσονται σε ένα μόνο δοκιμαστικό πρωτότυπο καλύπτοντας απόσταση 3.425 χλμ. με μέση ταχύτητα 205 χλμ./ώρα και κάνοντας στάση μόνο για την απαραίτητη επαναφόρτιση.

Υπενθυμίζεται ότι η Taycan σύμφωνα με τις συστάσεις θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, η ισχύς των οποίων θα ξεπερνά  και τους 600 ίππους αν και δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι θα υπάρξουν περισσότερες της μίας εκδοχές ισχύος του μοντέλου, με την βασική έκδοση να ξεκινά πέριξ των 400 ίππων.

Τα ηλεκτρικά μοτέρ θα τροφοδοτούν μπαταρίες οι οποίες υπόσχονται αυτονομία 500 χλμ. ενώ χάρη στο σοφιστικέ ηλεκτρικό κύκλωμα 800V της Porsche η επαναφόρτιση για ενέργεια που απαιτείται για 100 χλμ. θα απαιτεί μόλις τέσσερα λεπτά, κάτι που μεταφράζεται σε αυτονομία περίπου 400 χλμ. με φόρτιση διάρκειας μόλις 15 λεπτών.

Βέβαια αυτό προϋποθέτει την παρουσία και τη διαθεσιμότητα υπερταχυφορτιστών 350 kW, ωστόσο ήδη υφίστανται μέσω του υπό εξέλιξη δικτύου Ionity το οποίο μπορεί να υποστηρίξει αντίστοιχες απαιτήσεις φόρτισης, ενώ η Porsche έχει επίσης υποσχεθεί τη δημιουργία δικού της δικτύου από 500 υπερταχυφορτιστές.

Όπως επίσης είναι ήδη γνωστό εκτός από την τετράθυρη coupe έκδοση αμαξώματος της Taycan η οποία θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα της στα μέσα Σεπτεμβρίου στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Porsche εξελίσσει ήδη μια πρακτικότερη έκδοση αμαξώματος με τα διακριτικά Sport Tourismo η οποία δεν θα αργήσει να προστεθεί στην γκάμα του ηλεκτροκίνητου μοντέλου.