Μια αγωνιστική παραλλαγή της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του νέου Corsa e επιφυλάσσει η Opel για την προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτη, εξασφαλίζοντας στο supermini της τον τίτλο του πρώτου εμπορικά διαθέσιμου αγωνιστικού ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου.

Το Corsa-e Rally όπως ονομάζεται η νέα έκδοση διαθέτει ανασχεδιασμένη ανάρτηση με νέα ελατήρια και αμορτισέρ, μεγαλύτερα δισκόφρενα με τετραπίστονες δαγκάνες, ανασχεδιασμένα προστατευτικά κάτω από το αμάξωμα ενώ, στο εσωτερικό της έχει κάνει την επανεμφάνιση του και ένα παραδοσιακό μηχανικό χειρόφρενο.

Παράλληλα με τις παραπάνω προσθήκες, το Corsa-e Rally έχει αφαιρέσει από το λεξιλόγιο του το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας, το ABS αλλά και το traction control.

Επιπλέον, χάρη σε καίριες παρεμβάσεις στο πλαίσιο και στο αμάξωμα η αγωνιστική εκδοχή του Corsa-e είναι ελαφρύτερη από το πολιτικό alter ego της, σταματώντας στα 1.400 κιλά  ενώ διαθέτει κλωβό ασφαλείας και πυροσβεστήρα.

Στις προσθήκες συνυπολογίστε και το διαφορικό Torsen που αποτελεί μέρος των προδιαγραφών του ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έχει επέλθει καμία διαφοροποίηση ως προς το ηλεκτρικό σύνολο το οποίο εξακολουθεί να αποτελείται από το ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων και 260 Nm ροπής και την μπαταρία ιόντων λιθίου των 50 kWh που εφοδιάζει και την διαθέσιμη στο ευρύ κοινό εκδοχή του.

Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές της έκδοσης, το Corsa e-Rally θα συμμετάσχει στο νεοσύστατο  ράλι ADAC Opel e-Rally που θα ξεκινήσει από την επόμενη χρονιά το οποίο η γερμανική φίρμα θεσμοθέτησε προκειμένου να δώσει μια νέα διέξοδο και εφαλτήριο σε νέους οδηγούς που θέλουν να ασχοληθούν με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.