Η τέχνη του γκράφιτι «λυγίζει» την λογική
Ένα παλιό λεωφορείο που δεν μπορείς να κάτσεις, ένα βάτραχος που ξεπηδά μπροστά σου και άλλες πολλές οφθαλμαπάτες δημιουργεί ο μάστερ των γκράφιτι Odeith.
Ο Πορτογάλος καλλιτέχνης Odeith είναι μαέστρος της τέχνης της οφθαλμαπάτης.
Χρησιμοποιώντας σπρέι, δίνει βάθος σε επίπεδες επιφάνειες και το αποτέλεσμα είναι τόσο ρεαλιστικό, που δύσκολα κανείς πιστεύει ότι πρόκειται για μια οφθαλμαπάτη. Ο τελευταίος καλλιτεχνικός θρίαμβος του ήταν η μετατροπή μιας τσιμεντένιας επιφάνειας σε εγκαταλελειμμένη αποθήκη σε ένα κατεστραμμένο σχολικό λεωφορείο!
Η οφθαλμαπάτη είναι τόσο πιστευτή που το έργο έχει γίνει viral στο διαδίκτυο.Το λεωφορειάκι του Odeith μοιάζει, εν πρώτοις, να είναι ένα παρατημένο όχημα σε έναν έρημο χώρο. Μόνον αν δει κανείς την προηγούμενη της έναρξης της καλλιτεχνικής επέμβασης φωτογραφία διαπιστώνει ότι δεν πρόκειται για όχημα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ODEITH (@odeith) στις
Ο Odeith άρχισε να «τσιγκλά» τους θαυμαστές του, όπως αναφέρει το ΑΠΕ, αναρτώντας φωτογραφία της τσιμεντένιας επιφάνειας και ζητώντας από αυτούς να μαντέψουν σε τι θα την μεταλλάξει.
Δεν θέλησε να τους βασανίσει και τρεις μέρες αργότερα πόσταρε φωτογραφία με το ολοκληρωμένο έργο. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι, σήμερα, στον κόσμο του γκράφιτι ο Odeith είναι ο Άρχων της Οφθαλμαπάτης, αφού πολλά είναι τα έργα του που «λυγίζουν» την ανθρώπινη λογική!
Σε αυτά συγκαταλέγεται και ο βάτραχος που φαίνεται να ξεπηδά μπροστά του!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ODEITH (@odeith) στις
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη
- Ο Δημήτρης Τζιόβας αναλύει τη σχέση ιστορίας και μυθιστοριογραφίας