Σάλος για διαφήμιση του οίκου Dior με τον Τζόνι Ντεπ
Οι αντιδράσεις είχαν ως αποτέλεσμα η εταιρεία να κατεβάσει την διαφήμιση από τους επίσημους λογαριασμούς στα social media
- Σε κρίσιμη κατάσταση έφηβος που μολύνθηκε από τη γρίπη των πτηνών
- Αλλαγή ευρωπαϊκής πολιτικής για τις αμυντικές δαπάνες – Τι θα γίνει με τα Ταμεία Συνοχής
- Οι αναρτήσεις της Ειρήνης μετά το θάνατο κάθε παιδιού στην Αμαλιάδα
- Πολεμικά αεροσκάφη του Ισραήλ βομβαρδίζουν την Βηρυτό, η Χεζμπολάχ χτυπάει το Τελ Αβίβ
Εντονες αντιδράσεις προκάλεσε η τελευταία διαφήμιση του Τζόνι Ντεπ για το νέο άρωμα του Dior με αποτέλεσμα αποσυρθεί.
Στη διαφήμιση, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά την περασμένη Παρασκευή, ο ηθοποιός διακρίνεται να περπατάει στην έρημο συνοδευόμενος από από τον Ινδιάνο χορευτή, Κάνκου Ουάν Σταρ, και λίγο αργότερα φαίνεται να παίζει στην κιθάρα ένα κομμάτι του μουσικού Λινκ Ρέι.
Λίγη ώρα μετά την παρουσίαση της διαφήμισης, υπήρξαν έντονες αντιδράσεις λόγω του τρόπου με τον οποίο παρουσιαζόταν η εικόνα των Ινδιάνων, καθώς και για το γεγονός πως το όνομα του αρώματος «Sauvage» που σημαίνει «άγριος» μπορεί να θεωρηθεί ρατσιστικό.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η εταιρεία να κατεβάσει την διαφήμιση από τους επίσημους λογαριασμούς στα social media.
«Αυτή η διαφήμιση ήταν εμπνευσμένη από τη βαθιά και πλούσια κουλτούρα των ιθαγενών Αμερικάνων, την οποία το Dior έχει σε πολύ μεγάλη εκτίμηση. Για να εξασφαλίσουμε την ακρίβεια στις πληροφορίες μας η εταιρεία συνεργάζεται στενά με ιθαγενείς Αμερικάνους συμβούλους, καλλιτέχνες και συγγραφείς. Ο οίκος του Dior έχει μια μακρόχρονη δέσμευση κατά του ρατσισμού ή οποιασδήποτε μορφής διάκρισης και θα συνεχίσει να συνεργάζεται και να υποστηρίζει υπερήφανα οργανώσεις που καταπολεμούν που τις καταπολεμούν» δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις