Αν και η εξέλιξη του διήρκεσε πολύ περισσότερο από ότι επιβάλλουν οι συνήθειες της αυτοκινητοβιομηχανίας, η νέα γενιά του Defender είναι πλέον γεγονός και συστήνεται από την έκθεση της Φρανκφούρτης.

Έχοντας ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική η οποία αξιοποιεί σε μεγάλο βαθμό αλουμίνιο και υπακούει σε monocoque λογική, το Defender υπόσχεται περισσότερη στρεπτική ακαμψία από ποτέ και διεκδικώντας το πλεονέκτημα ως προς τα off-road που χρησιμοποιούν πλαίσιο σκάλας.

Σε ό,τι αφορά την αισθητική του, χωρίς να απαρνείται το γνώριμο τετραγωνισμένο μοτίβο και στοιχεία όπως ο τροχός αντικατάστασης στην θύρα αποσκευών, το νέο Defender έχει εκσυγχρονίσει εξολοκλήρου τα επιμέρους στοιχεία που συναποτελούν την εξωτερική του εμφάνιση.

Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις, το νέο Defender θα είναι διαθέσιμο αρχικά ως πεντάθυρο στην  έκδοση 110 με μεγάλου μήκους μεταξόνιο και τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ πενταθέσιας, εξαθέσιας ή και επταθέσιας διάταξης για το εσωτερικό.

Η βασική τρίθυρη έκδοση με τα διακριτικά 90 και κοντό μεταξόνιο με πενταθέσια διάταξη αναμένεται εντός του 2020 ενώ σε δεύτερο χρόνο, σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να προστεθεί και μια τρίτη, ακόμα μεγαλύτερη σε μήκος έκδοση με τα διακριτικά 130 και την προοπτική φιλοξενίας οκτώ επιβατών.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς κοινό παρονομαστή όλων των εκδόσεων αποτελεί η τετρακίνηση η οποία κεφαλαιοποιεί την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι η έκδοση 110 εφοδιάζεται ως standard με αερανάρτηση. Η μικρότερη τρίθυρη έκδοση αναμένεται να υιοθετήσει μια απλούστερης διάταξης ανάρτηση αν και η αερανάρτηση θα αποτελεί σίγουρα επιλογή.

Ανεξαρτήτως έκδοσης και μήκους το Defender εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων διευκολύνοντας στις εξαιρετικά απαιτητικές off-road διαδρομές ή στην περίπτωση ρυμούλκησης. Ο επιλογέας τοποθετείται στο ταμπλό επιτρέποντας την τοποθέτηση ενός προαιρετικού τρίτου μεσαίου καθίσματος στην μπροστινή σειρά, καθιστώντας έτσι το Defender το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας του που προσφέρει τη δυνατότητα φιλοξενίας έξι ατόμων. Σε περίπτωση που το τρίτο μπροστινό κάθισμα δεν χρησιμοποιείται μπορεί να αναδιπλωθεί και να χρησιμοποιηθεί ως υποβραχιόνιο.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία του εσωτερικού, δείχνει να αναμιγνύει την γνώριμη αίσθηση αντοχής της προηγούμενης γενιάς με τον σύγχρονο ψηφιακό εξοπλισμό όπως αφήνουν να εννοηθεί ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων ο οποίος φιλοξενείται σε οθόνη αφής 12,3 ιντσών ο οποίος και συνδυάζεται με νέο infotainment 10,0 ιντσών το οποίο υποστηρίζει λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto.

Επίσης, το infotainment ενσωματώνει το σύστημα Clear Sight Ground το οποίο με τη συνδρομή καμερών αποτυπώνει με ακρίβεια την επιφάνεια μπροστά και πίσω από το αυτοκίνητο.

Νέοι είναι και οι κινητήρες που αποτελούν την γκάμα του, καθώς η νέα αρχιτεκτονική επέτρεψε στην Land Rover να αξιοποιήσει τους νέους κινητήρες που υφίστανται στην γκάμα της, συμπεριλαμβάνοντας και εκδόσεις με ήπια υβριδική τεχνολογία.

Αναλυτικότερα το νέο Defender είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου. Η βασική έκδοση βενζίνης εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο turbo κινητήρα με απόδοση 296 ίππους, ενώ τη σκυτάλη παίρνουν δύο επίσης τετρακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες με ισχύ 197 και 237 ίππους.

Την κορυφαία έκδοση εξοπλίζει εξακύλινδρος turbo κινητήρας ισχύος 395 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 volt και μπαταρίες ιόντων λιθίου.