Μια πρωτότυπη εκδοχή της επόμενης Σειράς 4 αποκάλυψε η βαυαρική φίρμα από την έκθεση της Φρανκφούρτης με την υπόσχεση ότι το Concept 4 είναι κατά 85% έτοιμο προς παραγωγή κατ΄επέκταση και πολύ κοντά στην τελική μορφή του μοντέλου.

Όπως είναι σαφές από την πολωτική του σχεδίαση αλλά και σύμφωνα με πρόσφατες συνήθειες της BMW στα coupe –βλ. Σειρά Coupe και τα «παράγωγά» της- οι σχεδιαστές των Βαυαρών δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη δημιουργία μιας ισχυρής όσο και ηχηρής εικόνας.

Εξίσου ενδεικτικό των προθέσεων της BMW για το μέλλον της Σειράς 4, είναι ότι η βαυαρική φίρμα επέλεξε να δημιουργήσει ένα τόσο επιβλητικό πρωτότυπο για ένα ήδη υφιστάμενο μοντέλο στην γκάμα της όσο και αρκούντως διαφορετικό από αυτό.

Μια ματιά στις επιφάνειες και στις λεπτομέρειες του Concept 4 αρκεί για να διαπιστώσει κανείς ότι η BMW επιχειρεί ένα είδος επίδειξης σχεδιαστικής δύναμης, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να τονίσει την πρόθεση της να διαχωρίσει με εμφατικό τρόπο τη Σειρά 4 από την πιο πρόσφατη Σειρά 3.

Ανεξαρτήτως προθέσεων και σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της, δεν μπορεί να μην παρατηρήσει κανείς την θηριώδη γρίλια η οποία θυμίζει εντόνως τις αντίστοιχες εφαρμογές των X7 και Σειράς 7. Βέβαια, στην προκειμένη περίπτωση, είναι η πρώτη φορά που ένα αντίστοιχο μοτίβο εφαρμόζεται σε ένα coupe, αποτελώντας, σύμφωνα με την BMW, μια σύγχρονη ερμηνεία της γρίλιας της διάσημης 328.

Το πιο ενδιαφέρον στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι η πλειονότητα των στοιχείων του concept θα επιβιώσουν και στην έκδοση παραγωγής με εξαίρεση φυσικά ορισμένες επιτηδευμένες λεπτομέρειες όπως το εσωτερικό μοτίβο της γρίλιας που σχηματίζει μικροσκοπικά 4S.

Εξίσου εντυπωσιακά με τη γρίλια θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν τα φωτιστικά σώματα τα οποία έχουν μια ιδιάζουσα σφηνοειδή σχεδίαση. Την εικόνα συμπληρώνουν το μακρύ καπό, το έντονο της οροφής και οι τροχοί των 21 ιτσών με τις πεντάκτινες ζάντες. Τα πίσω φωτιστικά σώματα παραπέμπουν στο γνώριμο L μοτίβο των BMW παραγωγής ωστόσο ο νεολογισμός εδώ είναι η τεχνολογία οπτικής ίνας που έχει χρησιμοποιηθεί.

H BMW δεν έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία που να αφορούν τους κινητήρες, αν και δεδομένα θα προέλθουν από το οπλοστάσιο της Σειράς 3, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών εκδόσεων.