Φωτογραφίες: Automedia

H επικείμενη νέα γενιά του Golf εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό ως δοκιμαστικό πρωτότυπο χωρίς ίχνος καμουφλάζ δίνοντας τη δυνατότητα μιας πρώιμης παρατήρησης του γερμανικού best-seller το οποίο αναμένεται να αποκαλυφθεί επισήμως τον προσεχή Οκτώβριο.

Αυτό που προκύπτει πρωτίστως από τη νέα σειρά ακαμουφλάριστων εικόνων του είναι ότι το νέο Golf δεν θα αποτελέσει εξαίρεση από την εξελικτική σχεδιαστική λογική της γερμανικής φίρμας.

Παρ΄όλα αυτά είναι σαφές ότι υιοθετεί επιβλητικότερου σχεδιασμού και φαρδύτερους προφυλακτήρες ενώ περισσότερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα γραφικά στο εσωτερικό των κεντρικών φωτιστικών σωμάτων.

Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι το καπό έχει μεγαλύτερο μήκος ενώ η γρίλια είναι τοποθετημένη χαμηλότερα προσδίδοντάς του ένα πιο αιχμηρό στυλ. Προφανές είναι επίσης ότι παρά τις ομοιότητες, οι διαστάσεις του θα αυξηθούν, κάτι που αναμένεται να έχει ευεργετική επίδραση και στην ευρυχωρία του εσωτερικού συνεπικουρούμενου ενός δεδομένα μεγαλύτερου μεταξονίου.

Επίσης με δεδομένα τα μέχρι τώρα στοιχεία που έχει δώσει στη δημοσιότητα η VW, η μεγαλύτερη ευρυχωρία θα είναι η μικρότερη διαφορά σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του γερμανικού μικρομεσαίου μοντέλου, καθώς η όγδοη γενιά του θα υποδεχτεί μια υπερπληθώρα οθονών με κυρίαρχα το νέο σύστημα infotainment και τον επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Παράλληλα, στις ακριβότερες εξοπλιστικές εκδόσεις μέσω οθονών αφής αναμένεται να πραγματοποιείται η διαχείριση του συνόλου των περιφερειακών και μη συστημάτων με ελάχιστες εξαιρέσεις. Φυσικά, η τεχνολογική του υπεροπλία θα συνδυάζεται με ένα πλήθος διασυνδεδεμένων εφαρμογών που θα αναγάγουν το νέο Golf, σύμφωνα με τις συστάσεις, σε «υπόδειγμα» συνδεσιμότητας.

Αντιστοίχως θα ισχύσει και για τα συστήματα υποβοήθησης άνεσης και ασφάλειας καθώς η αρτιότητα του Golf σε επίπεδο λογισμικού και εξοπλισμού όπως οι αισθητήρες, τα ραντάρ και οι κάμερες θα του εξασφαλίσει ενισχυμένες δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης.

Εξάλλου όπως είναι ήδη γνωστό το Golf θα αξιοποιήσει μια μετεξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB όπου και ήδη βασίζεται κάτι που σημαίνει ότι οι μηχανικοί της VW δεν είχαν να εξελίξουν εξαρχής νέα αρχιτεκτονική, έχοντας τη δυνατότητα να αφοσιωθούν στην τεχνολογική gadget πλευρά του αλλά και στους κινητήρες. Σε κάθε περίπτωση, αυτό δεν σημαίνει ότι η αρχιτεκτονική δεν έχει υποστεί σημαντικές βελτιώσεις με κύρια την μείωση του βάρους η οποία αναμένεται να φτάνει έως και τα 70 κιλά.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, πρώτο και κύριο στοιχείο είναι ότι το νέο Golf θα εντάξει στην γκάμα του ήπια υβριδική τεχνολογία η οποία θα πάρει την μορφή ενός παράλληλου κυκλώματος 48Volt το οποίο θα λειτουργεί επικουρικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμβάλλοντας στην σημαντική αύξηση της αποδοτικότητας και στην μείωση των εκπομπών ρύπων. Σύμφωνα με τις συστάσεις η ήπια υβριδική τεχνολογία σταδιακά θα αποτελεί κοινό παρονομαστή ολοένα και περισσότερων εκδόσεων.

Επίσης όπως είναι ήδη γνωστό, στην γκάμα θα περιληφθεί ο τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας του 1,5 λίτρου ενώ ο diesel των 1,6 λίτρων θα αντικατασταθεί από ένα νέο diesel 1,5 λίτρου.

Εκτός από τις βελτιώσεις σε επίπεδο αποδοτικότητας, σημαντικές βελτιώσεις θα επέλθουν και σε ό,τι αφορά τη διαθέσιμη ισχύ κάτι που θα είναι ιδιαιτέρως ορατό στις εκδόσεις GTI και R που βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας.

Πλην της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η παρουσία μιας plug-in υβριδικής έκδοσης αλλά και η απουσία μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης καθώς αυτό το «κενό» θα αναπληρωθεί από το ηλεκτρικό I.D.3