Πιο συχνά τα δρομολόγια σε μετρό και ΗΣΑΠ – Κάθε πότε θα περνούν
Ενίσχυση των δρομολογίων μέχρι το τέλος του έτους σε μετρό και ΗΣΑΠ σχεδιάζει το υπουργείο Υποδομών και η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ.
- Νέο θρίλερ με την υγεία του Χαμενεΐ - Αναφορές ότι έχει πέσει σε κώμα
- Τραμπ και Ευρώπη: Πώς φτάνουν στην Αθήνα οι αλλαγές πολιτικής από τον Λευκό Οίκο
- «Θα μπορέσουμε να φτιάξουμε ένα κόμμα χρήσιμο για την κοινωνία» - Πώς σχολιάζει ο Φάμελλος τις εξελίξεις στη ΝΔ
- Το Υπουργείο Εξωτερικών βάζει στόχο την «Ισότητα» – Τι περιλαμβάνει το Σχέδιο Δράσης
Μειώνεται ο χρόνος αναμονής σε μετρό και ΗΣΑΠ, καθώς έως το τέλους του έτους, σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών και της ΣΤΑΣΥ η συχνότητα των συρμών θα είναι ανά τέσσερα λεπτά.
Τον περασμένο μήνα, το υπουργείο αποφάσισε να ενισχύσει τα δρομολόγια για να μειωθεί ο μέσος όρος του χρόνου διέλευσης, που τους καλοκαιρινούς μήνες κυμαινόταν μεταξύ επτά και δέκα λεπτών.
Πηγές της ΣΤΑΣΥ τονίζουν ότι η διέλευση των συρμών γίνεται από τις αρχές Σεπτεμβρίου σε συντομότερο χρονικό διάστημα, το οποίο ανέρχεται σε τέσσερα λεπτά και 15 δευτερόλεπτα στη γραμμή 2 και σε τέσσερα λεπτά και 30 δευτερόλεπτα στη γραμμή 3.
Πιο συχνά δρομολόγια και στον ΗΣΑΠ
Η συχνότητα των δρομολογίων αναμένεται να βελτιωθεί τους επόμενους μήνες, καθώς σε εξέλιξη βρίσκεται πρόγραμμα ανάταξης του τροχαίου υλικού με στόχο να ενισχυθεί έως το τέλος του έτους ο στόλος με τέσσερις συρμούς ακόμα.
Κατά περίπου ένα λεπτό έχει βελτιωθεί ο χρόνος διέλευσης των συρμών στους ΗΣΑΠ τις τελευταίες δύο εβδομάδες, με τη συχνότητα των δρομολογίων να ανέρχεται πλέον στα πέντε λεπτά.
Η κατάσταση είναι λίγο καλύτερη σε ό,τι αφορά τα τρένα που εξυπηρετούν τη γραμμή 1 των ΗΣΑΠ συγκριτικά με το μετρό, καθώς από το σύνολο των 45 συρμών η ενεργή δύναμη ανέρχεται σε 33, με 24 από αυτούς να είναι διαθέσιμοι καθημερινά για την εκτέλεση δρομολογίων.
Η συχνότητα των δρομολογίων στη γραμμή 1 θα βελτιωθεί αισθητά, όταν ολοκληρωθεί το πρόγραμμα αναβάθμισης δεκάδων τρένων που είναι σε εξέλιξη. Το πρόγραμμα, το οποίο θα κοστίσει περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ, έχει αναλάβει να υλοποιήσει η Αττικό Μετρό.
Ακινητοποιημένοι οι 24 από τους 66 συρμούς του μετρό
Ωστόσο, η ενίσχυση των δρομολογίων με περισσότερα τρένα αποτελεί δύσκολη υπόθεση, δεδομένου πως δεκάδες συρμοί του μετρό παραμένουν ακινητοποιημένοι λόγω βλαβών.
Είναι ενδεικτικό ότι από το σύνολο των 66 συρμών που εξυπηρετούν τις γραμμές 2 και 3 του μετρό, 24 είναι εκτός λειτουργίας με βλάβες. Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida, ορισμένοι από τους ακινητοποιημένους συρμούς παραμένουν εκτός λειτουργίας για χρονικό διάστημα που υπερβαίνει το ένα έτος.
Πηγές από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αναφέρουν ότι στις γραμμές 2 και 3 του μετρό δρομολογούνται σε καθημερινή βάση 16 και 18 συρμοί αντίστοιχα, με τρία τρένα να βρίσκονται σε κατάσταση εφεδρείας σε περίπτωση που προκύψουν βλάβες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις