Μισέλ Μπαρνιέ για Brexit: Δεν πρέπει να προσποιούμαστε ότι διαπραγματευόμαστε
Έξι εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία του Brexit, «σίγουρα το θέμα δεν είναι να κάνουμε ότι διαπραγματευόμαστε», δήλωσε ο επικεφαλής διαπραγματευτής της ΕΕ, Μισέλ Μπαρνιέ
Έξι εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία του Brexit, «σίγουρα το θέμα δεν είναι να κάνουμε ότι διαπραγματευόμαστε», δήλωσε ο επικεφαλής διαπραγματευτής της ΕΕ, Μισέλ Μπαρνιέ.
Σε «αυτήν την ασυνήθιστη και περίπλοκη διαπραγμάτευση», «είναι δική μας ευθύνη να συνεχίσουμε αυτήν τη διαδικασία με αποφασιστικότητα, με ειλικρίνεια», δήλωσε ο Μισέλ Μπαρνιέ στο ημικύκλιο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο.
Παράλληλα, ο Μπαρνιέ προειδοποίησε να μην υποεκτιμώνται οι επιπτώσεις ενός Brexit χωρίς συμφωνία και δήλωσε ότι συνεχίζει να υπάρχει η ανάγκη να αντιμετωπιστούν τα θέματα που εγείρονται από την έξοδο της Βρετανίας από την ΕΕ, πριν καταστεί δυνατή μια συμφωνία για μια μελλοντική σχέση.
«Συμβουλεύω όλους να μην υποεκτιμούν τις επιπτώσεις, προφανώς για το Ηνωμένο Βασίλειο πρώτα απ’ όλα, αλλά και για εμάς, από την απουσία μιας συμφωνίας» δήλωσε ο Μπαρνιέ.
Πρόσθεσε ότι μια συμφωνία διαζυγίου, που θα αντιμετωπίζει ζητήματα όπως τα δικαιώματα των πολιτών και τα ιρλανδικά σύνορα, είναι προϋπόθεση για μια συμφωνία επί της μελλοντικής οικονομικής σχέσης μεταξύ της Βρετανίας και της ΕΕ.
«Εάν το Ηνωμένο Βασίλειο αποχωρήσει χωρίς συμφωνία, θέλω να σας θυμίσω ότι όλα αυτά τα ερωτήματα δε θα εξαφανιστούν έτσι απλά… Περίπου τρία χρόνια μετά το δημοψήφισμα για το Brexit, δεν πρέπει να προσποιούμαστε ότι διαπραγματευόμαστε».
(Πηγή πληροφοριών: ΑΠΕ – ΜΠΕ)
- Τέλος ο Μουτίνιο από την Athens Kallithea μετά την κόκκινη με τον Παναθηναϊκό!
- Βάρκιζα: Καρτέρι θανάτου είχαν στήσει στον 50χρονο τέσσερα άτομα – Τι είπε το θύμα στις αρχές
- Greek Household Deposits Up for Seventh Consecutive Year
- Ελλάδα: Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για τις καιρικές συνθήκες στο οδικό δίκτυο της Ελλάδας
- Η ΑΕΚ του Αλμέιδα είναι… αλλεργική στα σερί
- ΣΥΡΙΖΑ: Ενίσχυση της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης και ένταξη στην ανώτατη εκπαίδευση