Η ιαπωνική φίρμα επιβεβαίωσε την πρεμιέρα του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου και μάλιστα ως έκδοσης παραγωγής στην έκθεση του Τόκυο η οποία ανοίγει αυλαία στα τέλη Οκτωβρίου.

Αν και προς το παρόν, η Mazda δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα εικόνες και τεχνικά χαρακτηριστικά για το νέο της μοντέλο, το πιθανότερο είναι να αξιοποιήσει το ίδιο σύνολο με το πρωτότυπο e-TPV, το οποίο αποτελεί μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του CX-30.

Αναλυτικότερα, στην περίπτωση του e-TPV πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 140 ίππων και 265 Nm ροπής το οποίο κινεί αποκλειστικά τον μπροστινό άξονα με τη συνδρομή ενός κιβωτίου μονής σχέσης.

Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 35,5 KWh οι οποίες εξασφαλίζουν αυτονομία έως περίπου 250 χλμ. αν και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο αυτό το μέγεθος θα παραμείνει ίδιο και στην έκδοση παραγωγής.

Σε κάθε περίπτωση, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι στελέχη της Mazda έχουν επισημάνει ότι ο μέσος όρος χιλιομέτρων που πραγματοποιεί ένας οδηγός καθημερινά, σπανίως ξεπερνά τα 100 χλμ. ενώ, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί το ηλεκτρικό σύνολο του e-TPV θα μπορούσε να συνδυαστεί με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης Wankel με κυβισμό 600 κ.εκ. o οποίος εφόσον χρειαστεί θα λειτουργεί ως γεννήτρια, διπλασιάζοντας τη διαθέσιμη αυτονομία.

Αυτό που απομένει επίσης να διευκρινιστεί είναι το κατά πόσο η Mazda θα επιλέξει τη σχεδιαστική πεπατημένη του CX-30 η θα προτιμήσει κάτι εξωτικότερο προκειμένου να υπογραμμίσει την ηλεκτρική διαφορετικότητα του μοντέλου της. Σε κάθε περίπτωση, είναι δεδομένο ότι το νέο ηλεκτρικό μοντέλο θα ανήκει στην κατηγορία των SUV.