Βαθιά πληγή στον ελληνικό τουρισμό έχει προκαλέσει έχει προκαλέσει η χρεοκοπία της Thomas Cook.

Η είδηση έσκασε σαν βόμβα για τους τουρίστες, που βρίσκονταν στη χώρα μας τη στιγμή του «κανονιού» του τουριστικού κολοσσού.

Πολλοί τουρίστες βρέθηκαν «εγκλωβισμένοι» σε ελληνικά νησιά, χωρίς να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν για να γυρίσουν πίσω στις χώρες τους.

Δεκάδες χιλιάδες τουρίστες βρέθηκαν σε απόγνωση, ενώ στην Κέρκυρα καταγράφτηκαν πρωτοφανείς εικόνες.

Σημειώνεται μάλιστα ότι η είδηση της χρεοκοπίας της Thomas Cook συνοδεύτηκε με «πάγωμα» δρομολογίων.

Σάλος με καταγγελία

Μια σοκαριστική καταγγελία είδε το «φως» της δημοσιότητας.

Σύμφωνα με μια τουρίστρια, σεκιουριτάδες ζήτησαν από τους πελάτες της Thomas Cook να κάνουν άμεσα check-out αλλιώς θα έπρεπε να πληρώσουν 50 ευρώ το άτομο για κάθε βράδυ που διαμένουν στο ξενοδοχείο.


Η καταγγελία έγινε από μια τουρίστρια, η οποία βρισκόταν στο ξενοδοχείο Πανόραμα στο Σιδάρι.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει σε ανάρτησή του στο Facebook, οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου τόνισαν στους τουρίστες ότι αν δεν πληρώσουν θα σταματήσουν να τους προσφέρουν ροφήματα και τρόφιμα και δεν μπορούν αν μείνουν περισσότερο.

«Μας ακύρωσαν την μεταφορά μας στο ξενοδοχείο και θα πρέπει να πληρώσουμε 180 ευρώ (10 άτομα) για να φτάσουμε» αναφέρει επίσης στην ανάρτησή της.

Τι απαντά το ξενοδοχείο

Το in.gr επικοινώνησε με τον εκπρόσωπο του ξενοδοχείο, δίνοντας μια εντελώς διαφορετική εικόνα για όσα συνέβησαν.

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα όσα περιγράφει η πελάτισσα είναι αναληθή.

«Η συγκεκριμένη κυρία έμεινε στο ξενοδοχείο μέχρι τη μέρα που είχε προγραμματιστεί το check-out» αναφέρει ο εκπρόσωπος του ξενοδοχείου.

Μάλιστα όπως τόνισε, πελάτες της Thomas Cook συνεχίζουν να διαμένουν στο εν λόγω ξενοδοχείο, πράγμα το οποίο καταρρίπτει τους ισχυρισμούς της καταγγελλούσας.

Σχετικά με την παρουσία των σεκιουριτάδων στον χώρο, δήλωσε ότι πράγματι ήρθαν στο ξενοδοχείο, όμως μόνο επειδή υπήρχε αναβρασμός.

Ο ίδιος σημειώνει ότι, όταν οι πελάτες ενημερώθηκαν για την πτώχευση της εταιρείας, ήταν αναστατωμένοι καθώς δε γνώριζαν τι επρόκειτο να γίνει».

Σύμφωνα, δε, με τον ίδιο, η πελάτισσα συνέχισε να διαμένει στο ξενοδοχείο ακόμα δύο μέρες μετά την καταγγελία, καθώς το check-out της ήταν στις 26/9!

Καλυμμένοι από την ασφάλεια

Άμεσα, μάλιστα, οι τουρίστες ενημερώθηκαν ότι τις πτήσεις και μεταφορά των πελατών θα αναλάβει η Civil Aviation Authority (Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας), με αποτέλεσμα οι πελάτες της Thommas Cook να μη χρεωθούν.

Συγκεκριμένα, η CAA ανέλαβε τα έξοδα μεταφοράς των πελατών από τη μέρα που πτώχευσε η εταιρεία (23/9), καλύπτοντας έτσι τα τουριστικά πακέτα που είχαν «κλείσει».

Η ανακοίνωση του ξενοδοχείου

Σε ανακοίνωση με σκοπό να απαντήσει στα δημοσιεύματα αναφορικά με την καταγγελία έσπευσε το ξενοδοχείο «Πανόραμα».

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση η οποία δημοσιεύτηκε στην ηλεκτρονική σελίδα Ενωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας, «κανένας δεν αναγκάστηκε να αποχωρήσει από εμάς, οι αναχωρήσεις συνεχίζονται σταδιακά, σύμφωνα με τον προγραμματισμό τους».

Η ίδια ανακοίνωση επιβεβαιώνει και τα λεγόμενα του εκπροσώπου του ξενοδοχείο, ότι δηλαδή η εν λόγω πελάτισσα, έμεινε στο ξενοδοχείο μέχρι τις 26/9.

Εφυγε δηλαδή από το ξενοδοχείο δύο μέρες μετά την ανάρτηση της καταγγελίας.

Μπορείτε εδώ να δείτε την ανακοίνωση.