Forever 21 : Κατέθεσε αίτηση πτώχευσης η εταιρεία
Σε πτώχευση η εταιρεία ρούχων Forever 21
- Αναβλήθηκε η δίκη του αστυνομικού που φέρεται να επιτέθηκε σε εθελοντή Αϊ-Βασίλη στο Χαλάνδρι
- «Φτάνει πια η κοροϊδία» - Τέσσερα χρόνια σε κοντέινερ 60 σεισμόπληκτες οικογένειες στη Λάρισα
- Απολύθηκε live Τούρκος αναλυτής του BBC – Τι τόλμησε να πει σε ζωντανή εκπομπή
- Μηχανική βλάβη σε πλοίο με 182 επιβάτες που είχε φύγει από Αίγινα με προορισμό τον Πειραιά
Ακόμη ένα θύμα του σκληρότατου ανταγωνισμού από το ηλεκτρονικό εμπόριο είχαμε στον παραδοσιακό τομέα λιανικής των ΗΠΑ.
Η αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης Forever 21 ανακοίνωσε ότι κατέθεσε αίτηση υπαγωγής σε καθεστώς πτώχευσης προκειμένου να αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές της στο εσωτερικό.
Η Forever 21 σχεδιάζει να κλείσει το μεγαλύτερο μέρος των καταστημάτων της σε Ευρώπη και Ασία. Θα συνεχίσει πάντως να λειτουργεί σε Μεξικό και Νότια Αμερική.
Αίτημα για πτώχευση από την αλυσίδα Forever 21
Τα Forever 21 υπέβαλλαν αίτημα να υπαχθούν σε καθεστώς χρεοκοπίας καθώς σύμφωνα με τους ειδικούς ακολουθούν την πορεία των άλλων 20 μεγάλων πολυκαταστημάτων που είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται δραματικά αφού οι καταναλωτές έχουν στραφεί στις online αγορές.
Ο όμιλος λιανικής ανακοίνωσε ότι έλαβε χρηματοδότηση ύψους 275 εκατ. δολαρίων από τους υφιστάμενους πιστωτές της, μεταξύ των οποίων είναι και η JPMorgan,αλλά και φρέσκα κεφάλαια ύψους 75 εκατ. δολαρίων από την TPG Sixth Street Partners.
Tόσο το ενεργητικό όσο και το παθητικό της κινούνται στην κλίμακα των 1 έως 10 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με το Reuters.
Από τις αρχές του 2017, όπως αναφέρει η naftemporiki, περισσότεροι από 20 όμιλοι λιανικής των ΗΠΑ, μεταξύ των οποίων η Sears Holdings και η Toys ‘R’ Us, έχουν υπαχθεί σε καθεστώς πτώχευσης, υποκύπτοντας στις πιέσεις της συνεχούς και ταχύτατης ανόδου των κολοσσών του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως είναι η Amazon.
Εξαιρετικά δημοφιλής στις αρχές της δεκαετίας ήταν η Forever 21, του 2000 για τα προσιτά, αλλά ξεχωριστά σχέδιά της, η Forever 21 είδε την απήχησή της να χάνεται τα τελευταία χρόνια, καθώς η Γενιά Ζ, καταναλωτές που έχουν γεννηθεί από το 1998 και έπειτα, στράφηκε με ορμή στις ηλεκτρονικές αγορές ακόμη και για ρούχα.
Η υπαγωγή σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές επιτρέπει, σύμφωνα με τη διοίκηση, στην Forever 21 να απαλλαγεί από ζημιογόνα καταστήματα, να αντλήσει φρέσκα κεφάλαια και να επιτρέψει στην οικογενειακή, μη εισηγμένη, επιχείρηση να αναδιαρθώσει τις δραστηριότητές της κατά τρόπο που να απευθύνονται στη νέα γενιά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις