Κυριακή 18 Αυγούστου 2024
weather-icon 21o
Πώς να επιλέξετε την κατάλληλη online διαφήμιση για την επιχείρησή σας

Πώς να επιλέξετε την κατάλληλη online διαφήμιση για την επιχείρησή σας

Ναι! Είναι τόσο πολύπλοκο όσο φαίνεται. Η πρώτη επαφή με τον κόσμο του digital marketing είναι καθηλωτική. Υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά κανάλια και πλατφόρμες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας online που είναι λογικό όλος αυτός ο όγκος της πληροφορίας να φαντάζει ακατανίκητος. Εάν έχετε αναλάβει ενεργά τη διαχείριση σελίδας Facebook […]

Ναι! Είναι τόσο πολύπλοκο όσο φαίνεται. Η πρώτη επαφή με τον κόσμο του digital marketing είναι καθηλωτική. Υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά κανάλια και πλατφόρμες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας online που είναι λογικό όλος αυτός ο όγκος της πληροφορίας να φαντάζει ακατανίκητος. Εάν έχετε αναλάβει ενεργά τη διαχείριση σελίδας Facebook αλλά και τη διαχείριση Instagram τότε σίγουρα το έχετε καταλάβει. Το παν είναι να γνωρίζετε τι θέλετε να πέτυχετε. Έχοντας αυτό κατά νου, θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε το συναρπαστικό αυτό ταξίδι.

Η διαφήμιση στο ίντερνετ είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μπορέσετε να προσεγγίσετε περισσότερους ανθρώπους και να στοχεύσετε στρατηγικά τους πελάτες που θέλετε. Θεωρείται δεδομένο πως μια δυνατή εταιρική ταυτότητα και ο σχεδιασμός ιστοσελίδας παίζουν κυρίαρχο ρόλο στις online επικοινωνιακές σας ενέργειες, όμως είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε την αποτελεσματικότερη πλατφόρμα για να προσεγγίσετε τα σωστά άτομα ώστε να διασφαλίσετε ότι ο προϋπολογισμός σας δαπανάται με σύνεση.

Απαντήστε στις ακόλουθες 3 ερωτήσεις που έχουμε σχεδιάσει για να σας βοηθήσουν να επιλέξετε την καλύτερη online διαφημιστική πλατφόρμα που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο.

1) Ποιος χρησιμοποιεί κάθε πλατφόρμα;

Αυτή η ερώτηση αποτελεί ένα βασικό σημείο εκκίνησης, καθώς σας βοηθά να σκεφτείτε πως διαφορετικοί τύποι πελατών χρησιμοποιούν τις διαφορετικές online πλατφόρμες. Ορίστε ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης σας και προσαρμόστε τη στρατηγική, τις επικοινωνιακές σας ενέργειες, το branding, τη κατασκευή λογοτύπου, τη δημιουργία ιστοσελίδας ή τη δημιουργία eshop στον τρόπο που αυτός αλληλεπιδρά με το διαδίκτυο. Επίσης, η φιλοξενία ιστοσελίδων και αποτελεσματική προώθηση seo θα σας εξασφαλίσουν μια μοναδική έμπειρα πλοήγησης για τους χρήστες της σελίδας σας.

Είναι πολύ σημαντικό σε αυτό το στάδιο να αναλογιστείτε προσεκτικά τον τρόπο με τον οποίο οι δυνητικοί πελάτες χρησιμοποιούν συγκεκριμένες πλατφόρμες για να αναζητήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Για παράδειγμα, αν θέλετε να προσεγγίσετε ένα νεανικότερο κοινό θα ήταν έξυπνο να επιλέξετε να κάνετε μια διαφήμιση στο Instagram. Εάν οι υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας απευθύνονται κατά βάση σε B2B κοινό τότε το LinkedIn θα απέδιδε καλύτερα. Θέλετε να προσεγγίσετε περισσότερους τοπικό κοινό που αναζητά τις υπηρεσίες στην Google; Τότε η διαφήμιση Google Ads αποτελεί μονόδρομο.


2) Τι ακριβώς θέλετε να επιτύχετε; Ποιοι είναι οι στόχοι μάρκετινγκ που έχετε θέσει;

Αφού καθορίσετε τα κοινά που θεωρείτε ιδανικά και αναλύσετε το πως χρησιμοποιούν τις διαφορετικές πλατφόρμες, θα πρέπει να απαντήσετε στο τι θέλετε να επιτύχετε μέσω της online διαφήμισης. Άμεση αύξηση των πωλήσεων, αύξηση του brand awareness, cross selling προϊόντων και υπηρεσιών;

Με τον καθορισμό των στόχων σας, είστε πλέον σε θέση να επιλέξετε τις πλατφόρμες θα σας εξυπηρετήσουν καλύτερα. Θέτοντας τους παραπάνω στόχους θα πρέπει για να μπορέσουν να αποδώσουν τα μέγιστα, να έχετε παράλληλα υπόψιν και την κατασκευή eshop ή κατασκευή site, να υπάρχει σωστός σχεδιασμός λογοτύπου ή εάν έχετε ήδη ιστοσελίδα θα πρέπει να μπείτε σε μια λογική για τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων και προώθηση ιστοσελίδων.

Εάν θέλετε, για παράδειγμα να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά σας, η πραγματοποίηση μιας social media photography παράλληλα με το σωστό social media marketing αλλά και μία επαγγελματική σελίδα Facebook αποτελεί ιδανικότερο τρόπο για να το πετύχετε. Εάν ο στόχος σας είναι η αύξηση των πωλήσεων  και το κοινό αναζητά τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρετε online, τότε η διαφήμιση στη Google θα σας αποφέρει αμεσότερο ROI.

3) Πόσο καλά γνωρίζετε το εργαλείο; Αξίζει να το κάνω μόνος μου;

Το τελευταίο και ποιο σημαντικό ερώτημα που θα κληθείτε να απαντήσετε είναι το αν θα στήσετε και θα διαχειρίζεστε τις καμπάνιες μόνοι σας ή θα απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό; Υπάρχει αρκετό υλικό online (δωρεάν και μη) και πολύ εξειδικευμένα σεμινάρια digital marketing που θα σας προετοιμάσουν κατάλληλα στον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας online διαφημιστικής καμπάνιας.

Έχετε όμως το χρόνο να το κάνετε μόνοι σας; Εάν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος αξίζει να επενδύσετε χρόνο και χρήμα για να μάθετε να το κάνετε; Η απάντηση εδώ βρίσκεται κάπου στη μέση. Μπορείτε αρκετά εύκολα να ξεκινήσετε και να φτάσετε σε ένα πολύ καλό και ικανοποιητικό επίπεδο. Η διαφήμιση όμως αυτή ενδεχομένως να σας φέρει νέους πελάτες και τότε κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έχετε χρόνο και για τα δυο.

Την λύση στο πρόβλημα αυτό μπορεί να δώσει ένα digital agency, που θα βοηθήσει στο social media marketing, την αποτελεσματική διαφήμιση στο Facebook και τη διαχείριση instagram αλλά και όλο το κομμάτι που περιλαμβάνει η διαχείριση social media. Με τις γνώσεις της ομάδας του μπορεί να αναλάβει για σας ολόκληρη την online προώθηση της επιχείρησής σας. Στην εταιρεία digital marketing InYourCity κάνουμε ακριβώς αυτό. Αναλύουμε, συζητάμε και απαντάμε μαζί μας στα παραπάνω ερωτήματα και προτείνουμε για σας τις βέλτιστες λύσεις online διαφήμισης βάση του budget σας.

Καλέστε μας τώρα στο 2102203215 & 2310529700 ή στείλτε μας μήνυμα στο marketing@inyourcity.gr για να χαράξουμε μαζί το ψηφιακό μέλλον της δική σας επιχείρησης.

Sports in

«Τούρμπο» το δέκα το καλό

Ο Ζέλσον βρίσκεται σε σούπερ κατάσταση και είναι αποφασισμένος για μεγάλα πράγματα την φετινή σεζόν

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 18 Αυγούστου 2024