Η κινεζική φίρμα με το σουηδικό DNA ετοιμάζει την άφιξή της στη γηραιά ήπειρο με εφαλτήριο το Άμστερνταμ όπου θα εγκαινιάσει την πρώτη της «έκθεση» στα τέλη του 2020, ακολουθώντας ένα αντισυμβατικό μοντέλο τόσο σε ό,τι αφορά τη διαμόρφωση των εκθέσεων όσο και τις πωλήσεις.

Η Lynk&Co αποκάλυψε το χρονοδιάγραμμα άφιξής της στην Ευρώπη, όπου θα «προσγειωθεί» από τα τέλη της επόμενης χρονιάς, διαθέτοντας αρχικά το SUV με την ονομασία 01.

«Στην Ευρώπη θα ξεκινήσουμε από το 2020. Θα ανοίξουμε την πρώτη μας έκθεση στα τέλη της χρονιάς στο Άμστερνταμ ενώ αναμένεται να ακολουθήσουν το Βερολίνο και το Γκέτεμποργκ», δήλωσε ο επικεφαλής της κινεζικής φίρμας, Alain Visser, διευκρινίζοντας ότι η πρώτη φάση επέκτασης της Lynk&Co στην Ευρώπη θα ολοκληρωθεί το 2022.

Επίσης, όπως έχει επανειλημμένως διευκρινιστεί από τους ιθύνοντες της Lynk&Co η οποία μοιράζεται τεχνολογία με την Volvo, θα ακολουθηθεί ένα πολύ διαφορετικό μοντέλο πωλήσεων. «Δεν θα έχουμε αντιπροσώπους και εμπόρους με την παραδοσιακή έννοια του όρου. Θα δημιουργήσουμε τα δικά μας καταστήματα, το μέγιστο δύο ανά χώρα, ενώ σε αυτά θα προστεθούν pop-up stores χωρίς μόνιμη έδρα και διεύθυνση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο A.Visser υπενθυμίζοντας επίσης ότι ένα ακόμα κανάλι διάθεσης θα είναι το διαδίκτυο, μια ήδη δοκιμασμένη συνταγή για την εταιρεία καθώς την έχει ήδη εφαρμόσει στην Κίνα.

Εξάλλου όπως είναι επίσης γνωστό το 01 και τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας που θα ακολουθήσουν στο μέλλον, θα είναι διαθέσιμα από την Lynk&Co μέσω ενός καινοτόμου προγράμματος χρονομίσθωσης.

Το συγκεκριμένο μοντέλο χρονομίσθωσης προβλέπει ότι οι δυνητικοί πελάτες με μια συνδρομή θα μπορούν να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο για διάρκεια από ένα μήνα κατ΄ελάχιστο έως 12 και 24 μήνες υπό το σκεπτικό να απαλλαγούν από το άγχος απόκτησης ενός αυτοκινήτου το οποίο θα τους ακολουθεί για αρκετά χρόνια.

«Με αυτόν τον τρόπο απαλλάσσεις τους ανθρώπους από τη δέσμευση που δημιουργεί ένα αυτοκίνητο καθώς με αυτό τον τρόπο μπορείς να έχει κανείς ένα καινούριο αυτοκίνητο για ένα μήνα ή για όσο διάστημα επιθυμεί», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Alain Visser.

Το καινοτόμο μοντέλο χρονομίσθωσης, η συνδρομή όπως την αποκαλεί η Lynk & Cο θα επιτρέπει στους συνδρομητές της να έχουν πρόσβαση σε αυτοκίνητα της φίρμας σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται η φίρμα ενώ, αντιστοίχως, εφόσον το επιλέξει κανείς θα μπορεί να καθιστά διαθέσιμο το αυτοκίνητο του, διαθέσιμο σε άλλους συνδρομητές.

Σε ό,τι αφορά τις εκθέσεις, όπως επίσης αποκαλύπτει ο A.Visser: «οι εκθέσεις μας δεν θα είναι σαν της Tesla με αυτοκίνητα σε παράταξη. Θα πρόκειται περισσότερο για lifestyle χώρους με ένα αυτοκίνητο maximum να δίνει το παρών στο χώρο. Θα επιχειρήσουμε να δημιουργήσουμε φιλόξενους χώρους όπου οι άνθρωποι θα έχουν τη δυνατότητα να ρωτήσουν για τα προϊόντα μας, τρώγοντας δείπνο που υπογράφει ένας διάσημος σεφ ή συναντώντας ένα διάσημο fashion designer. Εξ ου και οι εκθέσεις μας θα είναι ανοιχτές 24 ώρες το 24ωρο».

Παράλληλα, η υπηρεσία χρονομίσθωσης θα δίνει στους συνδρομητές της Lynk&Co πρόσβαση και σε μια σειρά από lifestyle διοργανώσεις με στόχο τη δημιουργία ενός ισχυρού brand το οποίο θα έχει συναισθηματικό δέσιμο με τους πελάτες του.

«Οι πελάτες μας στην Κίνα είναι εξαιρετικά νέοι. Το 50% εξ αυτών είναι κάτω των 35 ετών, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας των ιδιοκτητών του 03 διαμορφώνεται σε 28 έτη. Με ανάλογο τρόπο διαμορφώνουμε λοιπόν και τον τρόπο προσέγγισης μας ο οποίος λειτουργεί απολύτως», ανέφερε ο A. Visser για την κινεζική φίρμα.

Για του λόγου το ακριβές, αξίζει να σημειωθεί ότι το 01 όταν διατέθηκε στην Κίνα βάσει του παραπάνω καινοτόμου μοντέλου πωλήσεων αναδείχθηκε ως το ταχύτερα πωληθέν μοντέλο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σε ό,τι αφορά τα απόλυτα μεγέθη, η Lynk & Co ξεκίνησε την πρώτη χρονιά δραστηριότητας της, το 2018, με 120.000 πωλήσεις, και σύμφωνα με τα τρέχοντα  στοιχεία το 2019 αναμένεται να αγγίξει τις 150.000 πωλήσεις στις αγορές όπου δραστηριοποιείται.