Ο Μπότας θριάμβευσε στη Σουζούκα, το… σήκωσε η Mercedes
Ο Βάλτερι Μπότας εκμεταλλευόμενος την εκπληκτική του εκκίνηση πήρε σπουδαία νίκη στην Σουζούκα με δεύτερο τον Φέτελ που άντεξε στην πίεση του Χάμιλτον ο οποίος συμπλήρωσε το βάθρο
- Η Ρωσία βομβάρδισε το Κίεβο με οκτώ βαλλιστικούς πυραύλους μια μέρα μετά την ομιλία του Πούτιν
- Αστυνομικός της Βουλής: «Πρώτη μου σχέση, δέσμιά του για μια ζωή» – Τι απαντάει η 35χρονη για τις κλήσεις
- Φοβάται μη συλληφθεί λόγω του εντάλματος του ΔΠΔ ο Νετανιάχου - Δεν θα παραστεί στις εκδηλώσεις στο Άουσβιτς
- Δύο από τις πιο μολυσμένες πόλεις του κόσμου βρίσκονται στα Βαλκάνια
Τι κι αν ξεκινούσε με 1-2 η Ferrari και τους Φέτελ-Λεκλέρκ στην πρώτη σειρά εκκίνησης; Ο Βάλτερι Μπότας πραγματοποίησε εκπληκτική εκκίνηση, πέρασε στην πρώτη θέση από την τρίτη στην οποία ξεκίνησε και δεν κοίταξε ποτέ ξανά πίσω του.
Πήρε την τρίτη του νίκη στη σεζόν και σε συνδυασμό με την τρίτη θέση του Λιούς Χάμιλτον η Mercedes στέφθηκε πρωταθλήτρια των κατασκευαστών για έκτη φορά στην ιστορία της. Στη δεύτερη θέση ο Σεμπάστιαν Φέτελ που άντεξε στην πίεση του Βρετανού.
Επεισοδιακός αγώνας
Ο αγώνας ήταν επεισοδιακός στην εκκίνηση με τους Λεκλέρκ και Φερστάπεν να έχουν επαφή και τον δεύτερο να εγκαταλείπει τελικά μετά από 15 γύρους. Το περιστατικό θα εξεταστεί από τους αγωνοδίκες αν και στην αρχή αποφάσισαν ότι το συμβάν ήταν αγωνιστικό.
Ο Λεκλέρκ συνέχισε παρά το ότι είχε σπάσει μέρος της μπροστά αεροτομής του το οποίο χτύπησε το μονοθέσιο του Χάμιλτον με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να διαμαρτύρεται επειδή ο Μονεγάσκος δεν μπήκε στα πιτ κάτι που τελικά έγινε και τον έριξε στην 18η θέση.
Η «μάχη» της 2ης θέσης
Από κει και πέρα το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στην «μάχη» για τη δεύτερη θέση με τον Χάμιλτον να «κολλάει» πίσω από τον Φέτελ λόγω του ότι υπολόγιζε σε ένα πιτ στοπ αλλά λόγω φθοράς ελαστικών αναγκάστηκε να κάνει και δεύτερο, με τον Γερμανό όμως να αντέχει δίνοντας ρεσιτάλ στους πέντε τελευταίους γύρους και να τερματίζει δεύτερος στο φινάλε.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο εξαιρετικός Άλμπον πέμπτος ο Σάινθ και ακολούθησαν Λεκλέρκ, Ρικιάρντο, Γκασλί, Πέρεζ και Χούλκενμπεργκ που έκλεισαν τη δεκάδα.
Πρωτάθλημα και… ρεκόρ
Αξίζει να σημειωθεί ότι με τον τίτλο αυτό η Mercedes ισοφάρισε και το ρεκόρ της Ferrari με έξι σερί κατακτήσεις (1999-2004).
Επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix του Μεξικού.
CHAMPIONS OF THE WORLD! FOR THE SIXTH TIME! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️#ATeamComeTrue pic.twitter.com/DLjB8YPUKy
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) October 13, 2019
LAP 53/53: 🏁
TOP 10
BOT
VET
HAM
ALB
SAI
LEC
RIC
GAS
PER
HUL#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/xWxlS6JF5r— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις