Μάικλ Κορς και Λουπίτα Νιόνγκο ενώνουν τις δυνάμεις τους για καλό σκοπό
Κάθε Οκτώβριο, το ομώνυμο brand του διάσημου σχεδιαστή μόδας Μάικλ Κορς, προσφέρει προϊόντα σε ειδική έκδοση, σχεδιασμένα για την άντληση χρημάτων για το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης
Τι σχέση μπορεί να έχει ο αμερικανός σχεδιαστής μόδας, Μάικλ Κορς (Michael Kors), η διάσημη ηθοποιός Λουπίτα Νιόνγκο (Lupita Nyong’o) και το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης του ΟΗΕ (WFP);
Ο Μάικλ Κορς και η Λουπίτα Νιόνγκο παρουσίασαν την περασμένη Δευτέρα (21/10) στην έδρα του ΟΗΕ, στην Νέα Υόρκη την πρωτοβουλία Watch Hunger Stop με στόχο την καταπολέμηση της πείνας ελπίζοντας να κάνουν βήματα προς την επίλυση της επισιτιστικής κρίσης.
Στη διάρκεια συζήτησης που συντόνισε η συγγραφέας, Κλίο Ουέιντ, οι Κορς και Νιόνγκο και η Αντονέλα Ντ’ Έιπριλ από το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης του ΟΗΕ επικεντρώθηκαν στον ρόλο των σχολικών γευμάτων στη μάχη κατά της πείνας σε παγκόσμιο επίπεδο.
«Υπάρχει αυτή η παροιμία, η φιλανθρωπία ξεκινάει από το σπίτι και εγώ ανατράφηκα με αυτή τη φιλοσοφία» δήλωσε η Λουπίτα Νιόνγκο. «Μεγάλωσα θεωρώντας τη φιλανθρωπία ανθρώπινη ευθύνη μου» τόνισε η διάσημη ηθοποιός.
Από τη μεριά του ο σχεδιαστής Μάικλ Κορς έκανε λόγο για ένα πρόβλημα το οποίο με τις κατάλληλες κινήσεις μπορεί να αντιμετωπιστεί.
«Υπάρχουν αρκετά τρόφιμα. Πρέπει να κάνουμε θόρυβο, πρέπει να ενημερώσουμε τους ανθρώπους ότι μπορούν να εμπλακούν και να κάνουν τη διαφορά» πρόσθεσε ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας, προσθέτοντας: «H πραγματικότητα είναι ότι η εκπαίδευση και η διατροφή, χέρι-χέρι, είναι επωφελές βήμα για όλους».
Η εκστρατεία Watch Hunger Stop του brand Michael Kors εισέρχεται στον έβδομο χρόνο και στηρίζει το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης και το πρόγραμμα σχολικών γευμάτων που υλοποιεί.
Από την έναρξη της εκστρατείας το WFP βοηθήθηκε να παραδώσει πάνω από 18 εκατομμύρια γεύματα σε παιδιά.
Το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης είναι η σημαντικότερη ανθρωπιστική υπηρεσία στον κόσμο που δίνει αγώνα κατά της πείνας παγκοσμίως και βοηθάει πάνω από 86 εκατομμύρια ανθρώπους σε 83 χώρες σε όλο τον κόσμο ετησίως.
Κάθε Οκτώβριο, το brand Michael Kors προσφέρει προϊόντα σε ειδική έκδοση σχεδιασμένα για την άντληση χρημάτων για το WFP, συμπεριλαμβανομένου ενός T-shirt και μίας τσάντας tote που είναι διαθέσιμα για αγορά online και σε επιλεγμένα καταστήματα Lifestyle Michael Kors.
Για κάθε LOVE T-shirt και τσάντα που πωλείται, το brand δωρίζει όλα τα έσοδα σε παιδιά που έχουν ανάγκη μέσω του Παγκόσμιου Προγράμματος Σίτισης του ΟΗΕ.
- Βόρεια Κορέα: Καταδικάζει τις κοινές στρατιωτικές ασκήσεις ΗΠΑ, Νότιας Κορέας και Ιαπωνίας
- Τραμπ: Ανακοίνωσε τις νέες επιλογές αξιωματούχων για τον Λευκό Οίκο, τα υπουργεία και το κυβερνητικό έργο
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Αντισυστημισμός, ο νέος κίνδυνος
- Τι είναι τα ηλεκτρικά δίκτυα UHV και πως η Κίνα έγινε υπερδύναμη σε αυτά
- Αμαλιάδα: «Την εγγονούλα μου την πήραν από τα χέρια της μαυρισμένη», λέει η γιαγιά του παιδού που σώθηκε
- ΚΚΕ: Τίμησε τον Κώστα Βάρναλη με μια μεγάλη εκδήλωση-συναυλία