Αίγιο : Καταπέλτης το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων για τον 28χρονο που θέρισε γιαγιά και εγγονό
Συγκλονίζουν τα στοιχεία για τις συνθήκες του τραγικού δυστυχήματος στο Αίγιο όπως καταγράφονται στην έκθεση που συνέταξαν οι δύο πραγματογνώμονες. Το πόρισμα είναι καταπέλτης για τον 28χρονο.
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Καταπέλτης είναι το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων για τον 28χρονο που θέρισε με το αυτοκίνητό του γιαγιά και εγγονό στο Αίγιο.
Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ που μετέδωσαν ΑΝΤ1 και Star ο 28χρονος μπήκε στη στροφή με ταχύτητα θανάτου με 133 χλμ., παρασύροντας τη γιαγιά και το εγγόνι της.
Σύμφωνα με τους δυο πραγματογνώμονες που διόρισε η Τροχαία Πατρών, ο σημαιοφόρος του Πολεμικού Ναυτικού κατάφερε να ακινητοποιήσει το όχημα 150 μέτρα μετά το σημείο που χτύπησε την άτυχη γιαγιά και το μωρό στο καρότσι.
Είχε ήδη καβαλήσει πεζοδρόμιο με τους δεξιούς τροχούς στο ρεύμα προς Κόρινθο, απέφυγε κολόνα φωτισμού και κάδο απορριμάτων κόβοντας απότομα το τιμόνι αριστερά μέχρι που πάτησε φρένο στη μέση του δρόμου.
Και όλα αυτά ενώ δεν είχε συνειδητοποιήσει, όπως ισχυρίζεται, ότι αφαίρεσε δυο ζωές.
Αναλυτικά σύμφωνα με το Star, το επιβατικό όχημα κινούμενο με κατεύθυνση από Πάτρα προς Κόρινθο υπέστη απώλεια ελέγχου και υπερστροφή που το οδήγησε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.
Εκτινάχθηκαν καρότσι και βρέφος
Ο εμπρόσθιος αριστερός τροχός προσέκρουσε στο ρείθρο του πεζοδρομίου, ο τροχός και το σύστημα ανάρτησης καταστράφηκαν. Ο εμπρόσθιος τροχός ακινητοποιήθηκε, το όχημα επιστράφηκε ωρολογιακά περί τον κατακόρυφο άξονά του και το οπίσθιο τμήμα του ανήλθε στο πεζοδρόμιο όπου συγκρούσθηκε με την πεζή και το καροτσάκι του παιδιού.
Καρότσι και βρέφος εκτινάχθηκαν εκτινάχθηκαν σε απόσταση 16.90 μ. από το σημείο σύγκρουσης.
Το όχημα στη συνέχεια κατευθύνεται προς το στύλο ηλεκτροφωτισμού και τους κάδους σκουπιδιών σε απόσταση 70 μ. από το αρχικό σημείο σύγκρουση, ο οδηγός τα αποφεύγει με στροφή αριστερά και κάθοδο από το πεζοδρόμιο και το όχημα ακινητοποιείται στο μέσο του οδοστρώματος 150 μ. μακριά από το σημείο της αρχικής πρόσκρουσης στο πεζοδρόμιο.
Ταχύτητα θανάτου
Από την ανάλυση που προηγήθηκε προκύπτει η ταχύτητα του επιβατικού οχήματος κατά την αρχική σύγκρουση με το ρείθρο του πεζοδρομίου 37 μ./δευτ. ή 133 χλμ./ώρα. Ίδια ταχύτητα προκύπτει από τον υπολογισμό της αρχικής ταχύτητας βολής του παιδικού αμαξιδίου με τον επιβάτη του, 36,7 μ./δευτ. ή 132 χλμ./ώρα.
Δεν διαπιστώθηκε προηγούμενη σύγκρουση πριν το ατύχημα.
Οι βλάβες του οχήματος προκλήθηκαν συνεπεία του ατυχήματος.
Οι πραγματογνώμονες στην έκθεσή τους περιγράφουν και το δρόμο στο οποίο έγινε η τραγωδία.
Ο δρόμος
Η οδός στη σκηνή του ατυχήματος είναι διπλής κατεύθυνσης, μιας λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,70 μ. η κάθε μία με ενδιάμεση διαχωριστική διπλή συνεχή γραμμή πλάτους 0,30 μ.
Στα άκρα των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας υφίσταται συνεχής διαγράμμιση πλάτους 0,10 μ. Οι γραμμές της οριζόντιας σήμανσης οπτικά δεν ήταν ιδιαίτερα ευκρινείς.
Ο 28χρονος μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις