Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Ο Νίκος Κουγιουμτζής στο One Channel

Ο Νίκος Κουγιουμτζής στο One Channel

Την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου ξεκινά η περίοδος των φθινοπωρινών εκπτώσεων. Με αφορμή το γεγονός, ο αντιπρόεδρος του Eπαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας, Νίκος Κουγιουμτζής, μιλά στο One Line Weekend

Την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου ξεκινά η περίοδος των φθινοπωρινών εκπτώσεων. Με αφορμή το γεγονός, ο αντιπρόεδρος του Eπαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας, Νίκος Κουγιουμτζής, μιλά στο One Line Weekend.

«Δεν τις θέλουμε εμείς άλλα ούτε και ο κόσμος. Φαίνεται από πρόσφατες έρευνες, ότι κάθε χρόνο, στις ενδιάμεσες εκπτώσεις έχουμε πτώση της κατανάλωσης από 10% έως 20%. Κι αυτό γιατί επικρατεί μια σύγχυση στο καταναλωτικό κοινό. Όσον αφορά την ένδυση και την υπόδηση. Σε αντίθεση με τις τακτικές εκπτώσεις Ιανουαρίου και Ιουλίου» λέει για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις.

«Εμείς θέλουμε αυτές τις δύο τακτικές εκπτώσεις, όπου γίνονται γενναίες εκπτώσεις στις τιμές. Και έχουν ουσία και για τον καταναλωτή αλλά και για τον επιχειρηματία» προσθέτει. Για την Black Friday επισημαίνει ότι είναι «ένα ξενόφερτο έθιμο. Η μία ημέρα γίνεται μια εβδομάδα στην Ελλάδα. Στην Αμερική γίνονται τρομακτικές προσφορές της τάξης του 90%. Εδώ δεν συμβαίνει αυτό. Φυσικά βοηθάει ο θεσμός. Αρκεί να μη τον ξεχειλώνουμε. Διότι είναι υπέρ των πολυκαταστημάτων και σε βάρος των μικρών και των μικρομεσαίων». Σχετικά με το εμπορικό κέντρο που ετοιμάζει το Εμπορικό Επιμελητήριο στο κέντρο της Αθήνας, εξηγεί πως «πρόκειται για μια ιδέα που ξεκίνησε πριν κάποια χρόνια. Να κάνουμε μέσα στο ιστορικό κέντρο, στη περιοχή μεταξύ Πλάκας και Μοναστηρακίου, ένα τουριστικό-εμπορικό ανοιχτό κέντρο εμπορίου. Ώστε να μπορέσουν όλες οι επιχειρήσεις να αποκτήσουν συνέργειες. Συνέργειες σε μια ψηφιακή εποχή».

«Την προσεχή Τετάρτη θα ανακοινωθούν οι βηματισμοί αυτού του έργου. Ελπίζω οι αρμόδιοι φορείς να αγκαλιάσουν το έργο. Είναι ένα πρότυπο ανοιχτό κέντρο εμπορίου που θα μπορούμε να το μεταλαμπαδεύσουμε και σε άλλες περιοχές. Και θα είναι σε όφελος και των καταναλωτών και των τουριστών» συμπληρώνει. Αναφορικά με το παρεμπόριο στο κέντρο της Αθήνας, σημειώνει πως «υπάρχει μια δραστηριότητα από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς. Ακόμα, καθάρισε η ΑΣΟΕ. Βλέπουμε ότι υπάρχει βούληση κι αυτό είναι σημαντικό. Ελαττώθηκε το φαινόμενο. Αλλά δεν έχει εξαλειφθεί ακόμα. Πρέπει να δοθεί βάσει και στα τελωνεία, στις μεγάλες αποθήκες».

Τέλος, χαρακτηρίζει «μεγάλο πρόβλημα για επαγγελματίες και επιχειρηματίες τις ασφαλιστικές εισφορές. Θα πρέπει να βρεθεί άλλος τρόπος να δίνονται οι ασφαλιστικές εισφορές», ενώ τονίζει πως «οι όποιες διαφορές υπάρχουν στα εργασιακά πρέπει να είναι μόνο θέμα των κοινωνικών εταίρων και να λύνεται μετά από διαβούλευση μεταξύ τους».

Πηγή: onetv.gr

Must in

Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Shiro Oguni έχει δηλώσει πως θέλει να ευαισθητοποιήσει την κοινωνία γύρω από την άνοια και να αλλάξει τις αντιλήψεις γύρω από από αυτήν και τη γήρανση

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024