Βερολίνο : Έκθεση αφιερωμένη στην hip-hop σκηνή
Έκθεση στο Βερολίνο για τον Τζόναθαν Μάνιον, τον φωτογράφο της αμερικανικής hip-hop σκηνής.
- ΣΥΡΙΖΑ: Το πρώτο debate υποψηφίων προέδρων – Κάλεσμα συμμετοχής από την Κουμουνδούρου – Στο ίδιο κάδρο αποστάτες – διαπλοκή
- Γιατί εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο σταμάτησαν να αγοράζουν είδη πολυτελείας;
- Πότε θα καταβληθεί το έκτακτο επίδομα Χριστουγέννων και τα ποσά που θα λάβουν οι δικαιούχοι
- Ισόβια και επιπλέον κάθειρξη 15 ετών στους δολοφόνους της 41χρονης εγκύου
Έχοντας φωτογραφίσει μερικού από τους πιο επιδραστικούς εν ζωή καλλιτέχνες, ο Τζόναθαν Μάνιον (Jonathan Mannion) έχει συνεισφέρει στη δημιουργία των εξώφυλλων άλμπουμ του Jay-Z (Reasonable Doubt), Eminem (The Marshall Mathers LP), Lil Wayne (Tha Carter II) και πολλών άλλων μουσικών.
Έχει επίσης συνεργαστεί με τους Gucci Mane, The Game, Rick Ross, Aaliyah και Outkast εδραιώνοντας τη θέση ως ένας από του φωτογράφους που συνέβαλαν στην καταγραφή μιας εξαιρετικά σημαντικής εποχής στην ιστορία της μουσικής.
Η έκθεση της «ζωντανής απόδειξης»
Την περασμένη εβδομάδα εγκαινιάστηκε έκθεση του Μάνιον με τίτλο «Living Proof» στο Βερολίνο, στο STUDIOLO Berlin την οποία επιμελήθηκε ο Lukas Feireiss.
Η έκθεση αποκαλύπτει πώς συνέλαβε και επεξεργάστηκε τις λήψεις του από τη δεκαετία του 1990 μέχρι σήμερα, καταγράφει κάθε βήμα στη διαδικασία για να φτάσει σε μια εικόνα και παρέχει στον επισκέπτη μια σπάνια αίσθηση παρασκηνίων, την αίσθηση ότι βαδίζει μαζί με τον καλλιτέχνη και βλέπει μέσα από τα μάτια του.
«Τρέφω αγάπη για το hip-hop που προέρχεται από τα χρόνια που ήμουν έφηβος και αισθάνομαι ευλογημένος που είχα την ευκαιρία να φωτογραφίσω τους καλλιτέχνες με τους οποίους συνεργάστηκα» δήλωσε ο Αμερικανός φωτογράφος.
Μετακομίζοντας στη Νέα Υόρκη από το Κλίβελαντ το 1993, ο Τζόναθαν Μάνιον άρχισε να εργάζεται ως επαγγελματίας φωτογράφος συνεργαζόμενος με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της εμπορικής φωτογραφίας εκείνη την εποχή.
«Οι καλλιτέχνες που φωτογραφίζω είναι είδωλα για εμένα»
Το αληθινό πάθος του όμως ήταν η μουσική. Όταν τελείωνε τη δουλειά του, έτρωγε κάτι στα γρήγορα και πήγαινε στα κλαμπ με την κάμερα έτοιμη να καταγράψει όποιον καλλιτέχνη εμφανιζόταν στη σκηνή εκείνη τη νύχτα.
«Θα έλεγα ψέμματα αν ισχυριζόμουν ότι οι άνθρωποι, των οποίων έχω φτιάξει τα πορτρέτα δεν έγιναν φίλοι μου. O Game έγινε φίλος, ο DJ Khaled, αλλά όταν τους φωτογραφίζω είναι ακόμη είδωλα για μένα, πραγματικοί ήρωες» ανέφερε ο Μάνιον σε παλαιότερη συνέντευξή του.
Ο Τζόναθαν Μάνιον έχει επιμεληθεί τα εξώφυλλα περισσότερων από 300 άλμπουμ καλλιτεχνών της hip-hop και R&B.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις