Κιμ Τζόουνς και Ντάνιελ Άρσαμ σε μια νέα δημιουργική συνεργασία
Μετά από τη συνεργασία του με τον Ντάνιελ Άρσαμ για το σχεδιασμό του σκηνικού και αντικειμένων για τη συλλογή Άνοιξη 2020, ο σχεδιαστής των ανδρικών ενδυμάτων του Dior, Κιμ Τζόουνς προσέγγισε ξανά τον διάσημο αμερικανό καλλιτέχνη, για να βοηθήσει στη δημιουργία και της διαφημιστικής καμπάνιας της σειράς.
- Έκλεβαν ρούχα από καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας – Τέσσερις συλλήψεις
- Το υπέροχο και συγκινητικό «αντίο» της Finos Film στο 2024
- Αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου κάνει... expose τον Φειδία - «Μάθε τους κανόνες»
- Θεσσαλονίκη: Ελεύθερος με περιοριστικό όρο ο 14χρονος που μαχαίρωσε τον πατέρα της φίλης του
Μετά από τη συνεργασία του με τον Ντάνιελ Άρσαμ για το σχεδιασμό του σκηνικού και αντικειμένων για τη συλλογή Άνοιξη 2020, ο σχεδιαστής των ανδρικών ενδυμάτων του Dior, Κιμ Τζόουνς προσέγγισε ξανά τον διάσημο αμερικανό καλλιτέχνη, για να βοηθήσει στη δημιουργία και της διαφημιστικής καμπάνιας της σειράς.
Οι φωτογραφίες με τον φακό του Στίβεν Μάιζελ παρουσιάζουν ένα κανονικών διαστάσεων διαβρωμένο γλυπτό του Άρσαμ, το οποίο θυμίζει το αυτοκίνητο DeLorean της κλασικής ταινίας της δεκαετίας του 1980 «Επιστροφή στο Μέλλον» (Back to the Future) μέρος μιας έννοιας που ο καλλιτέχνης ονομάζει «φανταστική αρχαιολογία».
«Η διαφημιστική καμπάνια αντανακλά το παρελθόν και το μέλλον του Dior με ένα δροσερό, διαχρονικό τρόπο» ανέφερε ο Κιμ Τζόουνς σε δήλωσή του.
Τα μοντέλα Braien Vaiksaar, Ludwig Wilsdorff, Serigne Lam, Kohei Takabatake και Liam Marquant ποζάρουν με γκρι και μπλε κοστούμια με βαλίτσες και τσάντες από την αποκλειστική συνεργασία του Dior με τη γερμανική εταιρεία κατασκευής αποσκευών Rimowa.
Ο Ντάνιελ Άρσαμ με έργα γλυπτικής, ζωγραφικής, αρχιτεκτονικής και βίντεο δημιουργεί και αποκρυσταλλώνει διφορούμενους, ενδιάμεσους χώρους ή καταστάσεις που χαρακτηρίζει μελλοντικά κειμήλια του παρόντος.
Διαβρώνει σύγχρονα αντικείμενα και σύγχρονες ανθρώπινες μορφές με τη βοήθεια γεωλογικών υλικών όπως είναι η άμμος, ο σεληνίτης, η ηφαιστειακή τέφρα, για να φαίνονται σαν να έχουν μόλις ανακαλυφθεί, ενώ ήταν θαμμένα επί αιώνες.
Ο Ντείβιντ Άρσαμ δημιουργεί αόριστες στιγμές, παραποιώντας και επανερμηνεύοντας υπάρχοντα υλικά και δομές ώστε να δίνουν θεαματικό αποτέλεσμα στους θεατές.
Την καλλιτεχνική ευθύνη της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του Dior υπογράφει η Ρόνι Κουκ Νιουχάουζ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις