ΔΕΗ : Ρεκόρ διακανονισμών οφειλών για το ρεύμα
Σπεύδουν οι ΠΟΛΊΤΕς να επωφεληθούν από τη νέα ρύθμιση οφειλών στη ΔΕΗ
- Οι αναρτήσεις της Ειρήνης μετά το θάνατο κάθε παιδιού στην Αμαλιάδα
- «Ένα μεγάλο ευχαριστώ»: Ο πλανόδιος μουσικός που αγκάλιασε ο Σταύρος Ξαρχάκος αποτίει φόρο τιμής στον συνθέτη
- Συναγερμός για τα κρούσματα σαλμονέλας από ντοματίνια σε 16 χώρες της Ευρώπης
- Ένα κουταβάκι με σπασμένο ποδαράκι μάς χρειάζεται – Βοηθάμε τους εθελοντές που «αιμορραγούν» οικονομικά
Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον καταγράφεται για το νέο πρόγραμμα διακανονισμών της ΔΕΗ, με τους καταναλωτές να επιθυμούν την τακτοποίηση των οφειλών τους.
Έτσι, από την 1η Οκτωβρίου, ημερομηνία έναρξης του νέου τρόπου διακανονισμού οφειλών στη ΔΕΗ, έως την 25η Οκτωβρίου, περισσότεροι από 37.200 πελάτες έχουν ρυθμίσει τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους προς την Εταιρεία.
Πάνω από το 50% των διακανονισμών αφορά σε οφειλές έως 1.000 ευρώ.
Το συνολικό ποσό, που διακανονίστηκε υπερβαίνει τα 55.000.000 ευρώ.
Στο σύνολο των ρυθμίσεων, περισσότερες από 12.000 έγιναν τηλεφωνικά με την απλοποιημένη διαδικασία στο 11770 και αφορούν στο διάστημα 8/10/2019-25/10/2019.
Η ρύθμιση οφειλών στη ΔΕΗ
Το νέο πρόγραμμα διακανονισμών που τέθηκε σε εφαρμογή την 1η Οκτωβρίου προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή και έως 24 δόσεις για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών.
Το ύψος της προκαταβολής και οι δόσεις κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της οφειλής, ως εξής:
– Για χρέος έως 500 ευρώ, προκαταβολή 10% και 5 μηνιαίες δόσεις.
– Από 500 ως 1.000 ευρώ, προκαταβολή 10% και 8 μηνιαίες δόσεις
– Από 1.000 ως 2.000 ευρώ, προκαταβολή 15% και 12 μηνιαίες δόσεις.
– Από 2.000 ως 3.000 ευρώ, προκαταβολή 20% και 18 μηνιαίες δόσεις.
– Από 3.000 ευρώ και πάνω υπάρχουν δύο εναλλακτικές: προκαταβολή 20% και 18 μηνιαίες δόσεις ή προκαταβολή 30% και 24 μηνιαίες δόσεις.
Τι χρειάζεται
Η διαδικασία έγκρισης είναι αυτοματοποιημένη και θα γίνεται άμεσα στα καταστήματα της ΔΕΗ με την υποβολή της αίτησης.
Ο πελάτης θα χρειάζεται να προσκομίσει μόνο τον τελευταίο λογαριασμό του, την αστυνομική του ταυτότητα και τον ΑΦΜ του, στοιχεία που πρέπει να διαθέτει και κατά την τηλεφωνική διαδικασία ρύθμισης.
Και τηλεφωνικά στο 11770
Οι ενδιαφερόμενοι που καλούν στο 11770 για ρύθμιση θα πρέπει να έχουν εύκαιρους τον λογαριασμό τους, για να βλέπουν την παροχή και την οφειλή τους, την ταυτότητα και τον ΑΦΜ τους.
Στη συνέχεια, ο αρμόδιος υπάλληλος θα τους γνωστοποιεί τη δυνατότητα ρύθμισης που έχουν.
Αφού οι οφειλέτες συμφωνήσουν τότε η επιχείρηση θα τους αποστέλλει μήνυμα SMS στο κινητό τους με την προθεσμία κατάθεσης της προκαταβολής και τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωμής.
Οι πελάτες της ΔΕΗ θα μπορούν και πάλι χωρίς να επισκεφθούν κατάστημα να πληρώνουν ηλεκτρονικά. Η δυνατότητα αυτή δίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ είτε μέσω web banking με τη χρήση της χρεωστικής ή της πιστωτικής τους κάρτας.
Μπορούν επίσης να πληρώνουν και με τη χρήση κάρτας στα ειδικά ηλεκτρονικά σημεία (paycenters) που διαθέτουν οι τράπεζες, αλλά ακόμα και επισκεπτόμενοι τα καταστήματα της επιχείρησης.
Μετά την κατάθεση της προκαταβολής, οι οφειλέτες θα λαμβάνουν ταχυδρομικώς το πρόγραμμα των μηνιαίων δόσεων με τις ημερομηνίες-προθεσμίες για την καταβολή τους
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις