Οι μητροπόλεις της μόδας πλημμυρίζουν με μπουκέτα Prada
Ο οίκος Prada επιστρατεύει ένα νέο μέσο για να προωθήσει τη νέα του διαφημιστική του καμπάνια
Διαφημιστικές πινακίδες, περιοδικά, ιστότοποι, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πλέον και ανθοδέσμες. Ο οίκος Prada φέρνει την άνοιξη με τον πιο δημιουργικό τρόπο!
Ο διάσημος ιταλικός οίκος Prada επιστρατεύει ένα νέο μέσο για να προωθήσει τη διαφημιστική του καμπάνια για την νέα του συλλογή Resort 2020.
Ανθοπωλεία σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο, όπως το Μιλάνο, το Λονδίνο, το Παρίσι, τη Μόσχα, τη Νέα Υόρκη, τη Σαγκάη και το Τόκιο, θα πωλούν τις δικές τους Prada ανθοδέσμες.
Στα συγκεκριμένα καταστήματα θα χρησιμοποιούνται φύλλα χαρτιού με φωτογραφίες της καμπάνιας για να τυλίγονται φρέσκες ανθοδέσμες λουλουδιών προτού παραδίδονται στους πελάτες.
Σε αρμονία με τη γενική ιδέα της εκστρατείας και την έμπνευση πίσω από τη συλλογή που παρουσιάστηκε στη Νέα Υόρκη τον Μάιο, αυτή η κίνηση μάρκετινγκ έχει στόχο να εξυμνήσει την ομορφιά των απλών πραγμάτων, την καθημερινή ζωή και την πραγματικότητα.
Στις φωτογραφίες απεικονίζονται άνδρες και γυναίκες μοντέλα που κρατούν λουλούδια τυλιγμένα σε χαρτί με εικόνες της διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου Prada.
Το εγχείρημα υλοποιήθηκε σε συνεργασία με δύο φωτογράφους, τον Ντριου Βίκερς με έδρα τη Νέα Υόρκη που δημιούργησε ασπρόμαυρα πορτρέτα και τον Ιάπωνα Κέιζο Κιταγίμα που φωτογράφησε τα μοντέλα σε κίνηση με αυθορμητισμό και αμεσότητα.
- Ο Παναμάς διακόπτει τις διπλωματικές σχέσεις με την επονομαζόμενη «Αραβική Λαϊκή Δημοκρατία της Σαχάρας»
- Συνταξιούχοι: Συλλαλητήριο στην Αθήνα για «επαρκείς συντάξεις και αξιοπρεπή διαβίωση»
- «Maestro»: Backstage από τα γυρίσματα της 3ης σεζόν
- Λαγκάρντ: Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
- Λίβερπουλ: Ο Σλοτ δεν υπολογίζει για την επόμενη σεζόν τον Αλισον
- Το SailGP και η Rolex, ως Χορηγός Τίτλου, ανακοινώνουν τη νέα συνεργασία τους, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για το παγκόσμιο πρωτάθλημα αγώνων