Toyota RAV4 Prime: Νέες plug-in υβριδικές περιπέτειες
H ιαπωνική φίρμα προσθέτει μια plug-in υβριδική έκδοση στην γκάμα του RAV4 η οποία με ισχύ 306 ίππων, ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 30 γρ./χλμ. φιλοδοξεί να θέσει νέα δεδομένα για τη σχέση ισχύος-αποδοτικότητας του plug-in υβριδικού SUV είδους. Αναμένεται στην Ευρώπη το δεύτερο ήμισυ του 2020.
- Ισχυροί άνεμοι στη Φθιώτιδα ξερίζωσαν δέντρα και ξήλωσαν τέντες - Σοβαρές ζημιές σε σκάφη
- Τη θεατρική παράσταση «Κανόνια και Τρομπέτες» είδε ο Ανδρουλάκης - Ποιοι τον συνόδευαν
- «Ο Λίβανος βρίσκεται στο χείλος της κατάρρευσης», λέει ο Μπορέλ
- Διάχυτη η απογογήτευση μετά την διάσκεψη για την κλιματική κρίση - «Καμία χώρα δεν πήρε αυτά που ήθελε»
Με αφετηρία την έκθεση του Los Angeles, η ιαπωνική φίρμα πρόσθεσε στο παλμαρέ του εγνωσμένου κύρους SUV της μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία με ισχύ 306 ίππων αποτελεί την ισχυρότερη της σύγχρονης γκάμας του ιαπωνικού SUV αλλά και την ισχυρότερη διαχρονικά.
Ταυτόχρονα, χάρη ακριβώς στο plug-in υβριδικό σύνολο, η συγκεκριμένη έκδοση υπόσχεται εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μόλις 30 γρ./χλμ. μέγεθος που αντιστοιχεί σε κατανάλωση καυσίμου 2,3 λίτρων/100 χλμ. και είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό με βάση το μέγεθος και την κατηγορία του RAV4.
Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του plug-in υβριδικού συνόλου με το οποίο εφοδιάζεται το RAV4, συνδυάζει τον γνωστό από τις υπόλοιπες εκδόσεις του RAV4, τετρακύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων με δύο ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Οι τελευταίες εξασφαλίζουν στο RAV4 Prime όπως ονομάζεται, ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ. μέγεθος το οποίο υπερέχει έναντι οποιουδήποτε SUV αντίστοιχης κατηγορίας.
Κατ΄αντιστοιχία με την ήδη γνωστή υβριδική έκδοση του RAV4, η νέα έκδοση ακολουθεί το ίδιο σκεπτικό σε ό,τι αφορά τη διάταξη του συνόλου με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το ένα ηλεκτρικό μοτέρ να αναλαμβάνουν τον μπροστινό άξονα και το δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ να κινεί τον πίσω άξονα εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα τετρακίνησης.
Επίσης το RAV4 διαθέτει σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα διαβάθμισης της λειτουργίας του με τη συνδρομή paddles που βρίσκονται στο τιμόνι.
Σε επίπεδο επιδόσεων το RAV4 Hybrid υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, χρόνος μικρότερος σε σχέση με πολλούς ανταγωνιστές του εξοπλιζόμενους με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Σύμφωνα με τις συστάσεις ή νέα έκδοση του RAV4 θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη από το δεύτερο εξάμηνο του 2020, με την Toyota να επιφυλάσσεται να αποκαλύψει τα πλήρη τεχνικά και εξοπλιστικά χαρακτηριστικά της ευρωπαϊκής έκδοσης πιο κοντά στην πρεμιέρα της.
Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί ότι το RAV4 Prime όπως παρουσιάστηκε στην έκθεση του Los Angeles διαθέτει νέου σχεδιασμού γρίλια, λεπτομέρειες σε μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα στο εξωτερικό της καθώς και ανασχεδιασμένα splitter μπροστά και αεροδυναμικό διαχύτη πίσω.
Στον εξοπλισμό της «αμερικανικής» έκδοσης συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι καθώς και infotainment με οθόνη αφής 8,0 ιντσών, λειτουργικά Apple CarPlay, Android Auto και Amazon Alexa.
To εξοπλιστικό του προφίλ συμπληρώνει σειρά συστημάτων υποβοήθησης, άνεσης και ασφάλειας τα οποία ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό, μεταξύ των οποίων σύστημα αυτόνομης πέδησης με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών, αυτόματα φωτιστικά σώματα, ενεργό cruise control και σύστημα αναγνώρισης της οδικής σήμανσης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις