Αλίκη Βουγιουκλάκη : Το παρασκήνιο της συνεργασίας με τον Νίκο Γαλανό
Ο Νίκος Γαλανός μιλάει για το παρασκήνιο της συνεργασίας του με την Αλίκη Βουγιουκλάκη
Ένας από τους πλέον γνωστούς ηθοποιούς της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου, ο Νίκος Γαλανός μίλησε για την συνεργασία του με την αείμνηστη Αλίκη Βουγιουκλάκη και την Φίνος Φιλμ, αποκαλύπτοντας άγνωστα περιστατικά της μακρόχρονης καριέρας του.
Συγκεκριμένα σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Νίκος Γαλανός, αναφέρθηκε στις πρώτες ταινίες που έκανε, στη συνεργασία του με την Φίνος Φιλμ αλλά και στο ρόλο που έπαιξε η συνεργασία με Αλίκη Βουγιουκλάκη στην καριέρα του.
Όπως αποκάλυψε ο Νίκος Γαλανός :
«Με παίρνει ξανά τηλέφωνο ο Ζέρβας για να πάω για κάστινγκ σε ταινία του Φώσκολου. Με κοιτάζει ο Φώσκολος και μου δίνει να διαβάσω το κείμενο του ρόλου.
«Σε θέλω, ρε γαμώτο, για πρωταγωνιστή, αλλά τον έχω δώσει σε άλλον» μου λέει. Και τελικά, μου έδωσε τον ρόλο στη «Λεωφόρο του μίσους».
Θυμάμαι, δε, ότι, όταν είδε ο Φίνος σε πρώτη προβολή την ταινία, με φώναξε και μου είπε:
«Είδα την ταινία. Θα σκίσεις, είσαι πολύ καλός. Εγώ θέλω να μείνεις σε μένα, μαζί μου. Αν θέλεις κι εσύ, υπόγραψε το εξαετές συμβόλαιο».
Κι έτσι μπήκα στη Φίνος Φιλμ, όπου έκανα συνολικά 18 ταινίες. Στην έβδομη ταινία, με φωνάζει η Αλίκη Βουγιουκλάκη.
Ο λόγος της περνούσε στη Φίνος Φιλμ όσο κανενός άλλου.
Τότε ήταν η περίοδος που είχε αποφασίσει να μην παίξει σε άλλες ταινίες με τον Δημήτρη και ήθελε να αλλάξει παρτενέρ.
Και μου λέει: «Θα κάνουμε το «Ένα αστείο κορίτσι». Και έκτοτε ήμουν στο πλευρό της Αλίκης και κινηματογραφικά και θεατρικά».
- Λακωνία: Σορός άντρα εντοπίστηκε κατά την κατάσβεση πυρκαγιάς στη Σκάλα
- Λίβανος: Τουλάχιστον 12 νεκροί και 50 τραυματίες από ισραηλινούς βομβαρδισμούς
- Γερμανία: Ο Πιστόριους δεν θα διεκδικήσει το χρίσμα του υποψήφιου καγκελάριου – Προτείνει Σολτς
- Κιμ Γιονγκ Ουν: Προειδοποιεί για κίνδυνο πυρηνικού πολέμου
- Ουκρανία: Παρίσι και Λονδίνο υπόσχονται να μην αφήσουν τον Πούτιν να «πετύχει τους σκοπούς του»
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Μια αλλαγή που ανατρέπει το σκηνικό