Οι ΜμΕ σε ένα περιβάλλον όπου πάνω από 70% του πληθυσμού έχει Facebook
Κάθε μήνα 2,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και τις εφαρμογές του Facebook για να συνδεθούν με ανθρώπους, προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Αυτός είναι ο λόγος, που το Facebook αποτελεί ευκαιρία για τις ΜμΕ.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Με σημαντικές προκλήσεις είναι αντιμέτωπες στην ψηφιακή εποχή οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 100% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, δημιουργώντας το 85,2% της απασχόλησης στη χώρα και το 63,6% της προστιθέμενης αξίας, πολύ πάνω από τους μέσους όρους της Ε.Ε.
Το Facebook και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) φιλοξένησαν χθες στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) την τέταρτη εκδήλωση κατάρτισης του Facebook στην Ελλάδα, αφιερωμένη στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς εισέρχονται στην ψηφιακή εποχή.
Κάθε μήνα 2,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και τις εφαρμογές του Facebook για να συνδεθούν με ανθρώπους, προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Αυτός είναι ο λόγος, που το Facebook αποτελεί ευκαιρία για τις ΜμΕ.
Στην πραγματικότητα, το 83% των μικρών επιχειρήσεων στο Facebook στην Ευρώπη δηλώνουν ότι το Facebook τους βοήθησε να προσελκύσουν νέους πελάτες και το 50% από αυτούς κατάφερε να προσλάβει περισσότερους υπαλλήλους λόγω της αύξησης της ζήτησης για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, κατόπιν της ένταξής τους στην πλατφόρμα.
Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα των 11 εκατομμυρίων ανθρώπων, 5,6 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook κάθε μήνα. Αυτό σημαίνει ότι πάνω από το 70% του ελληνικού πληθυσμού είναι χρήστες του Facebook.
Όπως ανέφεραν οι παρεβρισκόμενοι στην εκδήώση, πρόκειται για μια διαδικασία εκδημοκρατισμού του μάρκετινγκ υπέρ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, παρέχοντάς τους τα ίδια εργαλεία, ώστε να αναπτυχθούν εύκολα και αποτελεσματικά, ανεξαρτήτως του μεγέθους ή της τοποθεσίας τους, ή του κλάδου στον οποίο ανήκουν.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός επιτρέπει στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, αλλά για να υλοποιηθεί αυτή η εξέλιξη οι ψηφιακές δεξιότητες είναι ζωτικής σημασίας.
Σήμερα, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 26η θέση από τα 28 κράτη μέλη της ΕΕ στις ψηφιακές δεξιότητες, κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ όσον αφορά στην απόδοση των ψηφιακών δεξιοτήτων.
Μόνο το 46% των ατόμων ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών έχουν βασικές ψηφιακές δεξιότητες (57% στην ΕΕ). Υπάρχει σαφώς χώρος βελτίωσης, γι’ ‘αυτό και το Facebook έχει επενδύσει στις εκδηλώσεις Boost with Facebook στην Ελλάδα, για να μεταδώσει ψηφιακές δεξιότητες, να βοηθήσει περισσότερες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και περισσότεροι άνθρωποι να βρουν δουλειά.
Επιπλέον, το Facebook δημιούργησε έναν ειδικό ιστότοπο, στον οποίο οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να επωφεληθούν για να αναπτύξουν τις ψηφιακές δεξιότητές τους.
Ο ιστότοπος Boost είναι ένας χώρος, όπου μπορούν να βρουν δωρεάν προγράμματα κατάρτισης και εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης, τα οποία καλύπτουν από βασικές έως εξειδικευμένες γνώσεις όπως τα επαγγελματικά μαθήματα Facebook Blueprint, αλλά και να επεκτείνουν τα επιχειρηματικά τους δίκτυα σε επαφή με άλλους επιχειρηματίες.
Τα οφέλη για τις ΜμΕ από την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων ανάδειξαν τόσο ο Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών Κωνσταντίνος Μίχαλος, όσο και ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.
Πηγή: naftemporiki.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις