To Renault Megane R.S. Trophy R άλωσε και την Suzuka
Η κορυφαία, αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοση του γαλλικού hatchback παγιώνει τον τίτλο της ως του ταχύτερου εμπροσθοκίνητου μοντέλου της κατηγορίας του, πραγματοποιώντας νέο ρεκόρ στην ιαπωνική πίστα.
Το γαλλικό hot-hatch προσθέτει στο παλμαρέ του ένα ακόμα ρεκόρ ταχύτητας, αυτήν την φορά στην πίστα της Suzuka, όπου με χρόνο 2 λεπτών και25,254 δευτερολέπτων επιβεβαίωσε τον τίτλο του ως του ταχύτερου εμπροσθοκίνητου hatchback παραγωγής.
Υπενθυμίζεται ότι η κορυφαία έκδοση του Megane, είχε λίγο μετά την εμφάνισή του, καταγάγει μια ακόμα νίκη ενάντια στον χρόνο στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης, το θρυλικό Nurburgring.
Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι ο χρόνος που σημείωσε στη γερμανική πίστα διαμορφώθηκε σε 7 λεπτά και 40,1 δευτερόλεπτα, όντας κατά 3 τρία δευτερόλεπτα μικρότερος από αυτόν του Honda Civic Type R το οποίο, μέχρι την άφιξη του Megane R.S. Trophy R αποτελούσε, κατά την επίδοση στο Ring το ταχύτερο εμπροσθοκίνητο hatchback ευρείας παραγωγής.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του πανίσχυρου γαλλικού hot-hatch, σημειώνεται ότι αξιοποιεί τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα των 1,8 λίτρων που εφοδιάζει και την αμέσως «κατώτερη» έκδοσή του με τα διακριτικά R.S. Trophy με την διαφορά ότι στην περίπτωση του Trophy R χρησιμοποιείται ένα διαφορετικό σύστημα εξαγωγής με την υπογραφή Akrapovic.
O κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο μεταδίδει την ισχύ των 300 ίππων και τα 400 Nm ροπής αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 270 χλμ./ώρα.
Αν ωστόσο το μηχανικό σύνολο είναι κατά βάση ίδιο με την έκδοση R.S Trophy, στην περίπτωση του Trophy R, οι μηχανικοί της Renault έχουν αφαιρέσει συνολικό βάρος 130 κιλών με παρεμβάσεις στο εσωτερικό, το πλαίσιο και το αμάξωμα και αντικαθιστώντας τον πίσω άξονα με έναν ελαφρύτερο, ενώ αντιστοίχως ισχύει και για την μπαταρία. Επίσης πολλά μέρη μεταξύ των οποίων το καπό και τα αεροδυναμικά στοιχεία κατασκευάζονται πλέον από ανθρακόνημα.
«Μοναδική» στην περίπτωση του Trophy R είναι και η ανάρτηση η οποία υπακούει σε μια νέα γεωμετρία με προεξάρχουσα την διαφορετική γωνία καμπερ για τον μπροστινό άξονα ενώ τα αμορτισέρ έχουν αντικατασταθεί με Ohlins.
- Κίνα vs ΗΠΑ: Αυτό που… χάνουν οι αγορές – Ο «χρησμός» της Capital Economics
- Ισραήλ: Ο Μπενιαμίν Νετανιάχου αρνήθηκε να συναντήσει τον Βρετανό ΥΠΕΞ
- Κάτεργο η Amazon στη Βρετανία; Αποκάλυψη για 1.400 κλήσεις ασθενοφόρων σε 5 χρόνια
- Άγχος – Κρίση πανικού: 5 αλήθειες που θα σας βοηθήσουν να τη διαχειριστείτε
- Είναι οι νέοι πιο ευτυχισμένοι ως single; Μελέτη αποκαλύπτει
- Ποια εφαρμογή θα «ανοίξει» η Apple μετά από τις πιέσεις των Αρχών