Η Ευρωλίγκα πάει για αύξηση εγγυημένων συμβολαίων
Το Συμβούλιο των 11 ιδιοκτητών της ECA, συμφώνησε ότι είναι εφικτή κι επιβεβλημένη η αύξηση του αριθμού των εγγυημένων συμβολαίων
- «Πρώτα η Αμερική»: Τι προτείνει ο απεσταλμένος του Τραμπ για το τέλος του πολέμου Ρωσίας-Ουκρανίας
- Πατέρας κατηγορείται ότι ασέλγησε στον 5χρονο γιο του - «Μαμά με πείραξε ο μπαμπάς»
- «Πυρά» Παφίλη για παράταση εργασιακού βίου – «Να σας πάω στην οικοδομή, να δείτε πώς είναι να εργάζεσαι στα 70»
- «Η Ειρήνη και η Πόπη προσπάθησαν να πουλήσουν τα παιδιά τους» - Για κυκλώματα κάνει λόγο μάρτυρας «κλειδί»
Εν μέσω αισιόδοξων μηνυμάτων και αριθμών που επιβεβαιώνουν την εικόνα της Ευρωλίγκας, συνεδρίασε στην Αθήνα το συμβούλιο των 11 ιδιοκτητών της ECA (Euroleague Commercial Assets). Η συνάντηση είχε σκοπό την αξιολόγηση της προόδου της Ευρωλίγκας, αλλά και να ληφθούν αποφάσεις στρατηγικού σχεδιασμού. Το σημαντικότερο θέμα που τέθηκε ήταν αυτό των εγγυημένων συμβολαίων.
Ο Τζόρντι Μπερτομέου βλέπει τη διοργάνωση της οποίας ηγείται να βρίσκεται στο ψηλότερο πικ του διαγράμματός της, φέτος που κλείνει τα 20 χρόνια. Είναι πλέον η στιγμή να αυξηθεί ο αριθμός των εγγυημένων συμβολαίων, κάτι στο οποίο έδειξαν να συμφωνούν τα μέλη του Συμβουλίου.
Ο CEO της κορυφαίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης έδωσε στατιστικά στοιχεία, που δείχνουν ότι υπάρχει ανάπτυξη. Μεταξύ άλλων:
– Στοιχεία-ρεκόρ όλων των εποχών, που αφορούν στην προσέλευση φιλάθλων στους αγώνες της Ευρωλίγκας. Τα έσοδα από εισιτήρια, έχουν αυξηθεί σημαντικά. Η προσέλευση είναι 15% πάνω και 3% είναι η αύξηση των χρημάτων που παίρνουν οι ομάδες.
– Παγκόσμια τηλεοπτική κάλυψη, συμπεριλαμβανομένων νέων συμφωνιών και ανανεώσεων στις: Πρώην Γιουγκοσλαβία, Ελλάδα, Ισπανία, Τουρκία, Αυστραλία, Βραζιλία, Βουλγαρία, Κίνα, Ινδονησία, Φιλιππίνες και Πολωνία.
– Συνεχής ψηφιακή αύξηση, με αποκορύφωμα την 6% αύξηση των μοναδικών χρηστών (unique users) στην ιστοσελίδα EuroLeague.net, 19% αύξηση στις προβολές σελίδων (page views), αξιοσημείωτη αύξηση στα social media, από 57% σε 196%, αναλόγως την πλατφόρμα, και αύξηση 193% όσον αφορά την πιθανή πρόσβαση σε ψηφιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης τρίτων.
Τα μέλη του Συμβουλίου συμφώνησαν:
– Να δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία, που θα εστιάσει πλήρως στην ενδυνάμωση των προσπαθειών της λίγκας, για τον εντοπισμό ευκαιριών στην καινοτομία και την ψηφιακή μετατροπή.
– Να δημιουργηθεί Επιμελητήριο Επίλυσης Διαφορών Καλαθοσφαίρισης (Euroleague Basketball Dispute Resolution Chamber), για την επίλυση διαφορών τερματισμού συμβολαίων, μεταξύ συλλόγων και προπονητών, σε συμφωνία με το Συμβούλιο Προπονητών της Euroleague (Head Coaches Board).
– Νέα πρότυπα «πελατειακών εμπειριών» θα εφαρμοστούν στα γήπεδα από το 2020-‘21, συμπεριλαμβανομένου προγράμματος κατάρτισης προσωπικού στα προπονητικά επιτελεία των ομάδων, ώστε να προσφέρουν για ένα παιχνίδι μια ποιοτική εμπειρία στους φιλάθλους της Ευρωλίγκας.
Η ετήσια συνάντηση κορυφής για την επιχειρηματική δραστηριότητα της διοργάνωσης θα γίνει την Άνοιξη (9-10 Μαρτίου 2020) στην Κωνσταντινούπολη. Παράλληλα θα… τρέχουν σχέδια συλλογικής αδειοδότησης και ηλεκτρονικού εμπορίου από το 2020.
Τα μέλη του Συμβουλίου εξέτασαν το οικονομικό κλείσιμο του έτους 2018-‘19, τα μπάτζετ του 2019-‘20 και την εμπορική κοινοπραξία μεταξύ Euroleague Basketball και IMG. Η εταιρεία έχει προβλέψει ετήσια αύξηση εσόδων 15.7%.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις