McLaren 620 R: Δύο κόσμοι… σε έναν
H βρετανική φίρμα αποκάλυψε μια νέα αγωνιστικών προδιαγραφών, αλλά νόμιμη για το δρόμο έκδοση η οποία θα τοποθετηθεί επικεφαλής της γκάμας των Sport Series.
H βρετανική φίρμα συμπληρώνει την γκάμα των Sport Series, τοποθετώντας ως επικεφαλής την νέα, αγωνιστικών καταβολών 620R η οποία αποτελεί επί της ουσίας μια νόμιμη για το δρόμο εκδοχή της 570 S GT4 και, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα κατασκευαστεί σε 350 αντίτυπα τα οποία θα ξεκινούν από τις 250.000 στερλίνες έκαστο.
Η McLaren συστήνει την 620R ως ένα τετράτροχο σχεδιασμένο να προσφέρει «μια αυθεντική εμπειρία μηχανοκίνητου αθλητισμού σε ένα νόμιμο για το δρόμο σύνολο». Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, πολλά από τα στοιχεία του σχεδιασμού της 620 R τόσο σε επίπεδο αεροδυναμικής όσο και σε τεχνολογίας είναι κοινά με το αγωνιστικό μοντέλο όπου βασίζεται, διαθέτοντας, όπως φροντίζει να τονίσει η βρετανική φίρμα «το DΝΑ ενός πιστοποιημένου αγωνιστικού αυτοκινήτου».
Στις διαφορές συνυπολογίστε τον V8 κινητήρα των 3,8 λίτρων ο οποίος, απαλλαγμένους από τις αγωνιστικές νόρμες και χάρη σε τροποποιήσεις που έχουν υλοποιηθεί στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου και στο σύστημα υπερτροφοδότησης έχει αυξήσει την ισχύ του σε 620 ίππους και 620 Nm ροπής, μεγέθη που καθιστούν την 620R την ισχυρότερη πρόταση της σειράς Sport Series.
Οι αναβαθμίσεις έχουν ως αποτέλεσμα τη δυνατότητα της 620 R να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και από 0-200 χλμ./ώρα σε 8,1 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 320 χλμ./ώρα. Όπως ισχύει για κάθε έκδοση με τα διακριτικά Sport Series, η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με τη συνδρομή ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Παράλληλα, στις διαφοροποιήσεις, συγκαταλέγονται τα πιο ανθεκτικά και άκαμπτα σημεία στήριξης του κινητήρα ελέω της μεγαλύτερης ισχύος.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς κυρίαρχο ρόλο στις επιδόσεις της 620 R διαδραματίζει η αεροδυναμική η οποία είναι σε πολλές παραμέτρους κοινή με το αγωνιστικό alter ego της, την 570 GT4 με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα την αεροδυναμική πτέρυγα στο πίσω τμήμα. Αν και στην προκειμένη περίπτωση, όπως επιβάλλουν οι νόμιμες για το δρόμο προδιαγραφές, έχει «εμπλουτιστεί» με ένα τρίτο φως φρένου. Η πτέρυγα προφέρει τη δυνατότητα ρύθμισής της σε τρεις διαφορετικές θέσεις, αυξάνοντας, την παραγόμενη κάθετη δύναμη η οποία φτάνει έως και τα 185 κιλά.
Ένα άλλο κοινό στοιχείο της 570 GT4 με την 620 R είναι η αγωνιστικών προδιαγραφών ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τα οποία επιτρέπουν 32 διαφορετικές ρυθμίσεις προκειμένου ο οδηγός να βρει το ιδανικό setup σε ό,τι αφορά το βαθμό απόσβεσης και επαναφοράς.
Την εικόνα συμπληρώνουν οι πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές ράβδοι, τα carbon κεραμικά δισκόφρενα και τα semi-slick ελαστικά της Pirelli, P Zero Trofeo R τα οποία ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Παράλληλα, διατίθεται και η επιλογή full-slick ελαστικών.
Στο ίδιο αγωνιστικό πνεύμα έχει διαμορφωθεί και το εσωτερικό το οποίο στερείται κλιματισμού και infotainment για τον προφανή λόγο του περιορισμού του βάρους. Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν την επανατοποθέτησή τους χωρίς επιπλέον κόστος.
- Η Google πιέζεται να πουλήσει το Chrome, η OpenAI αναπτύσσει δικό της browser
- Μπαρτσελόνα: Εξαετές συμβόλαιο και ρήτρα 1 δισ. ευρώ για τον Γιαμάλ
- Κύπρος: Αξιωματούχος λέει ότι τα εντάλματα σύλληψης του ΔΠΔ είναι δεσμευτικά από άποψη αρχής
- Γιώτα Πούλου: «Μπροστά δεν ξέρω τι θα βρω και πίσω δεν γυρίζω» – Μάλλον θα καταλήξω στο κόμμα Κασσελάκη
- O κορσές της Vivienne Westwood κουβαλάει ιστορία και στιλάτη σαγήνη
- Μητσοτάκης: Η πολυκατοικία στους Αμπελόκηπους θα αποκατασταθεί πλήρως από το Δημόσιο