Ο θρυλικός Shawn Stussy ενώνει τις δυνάμεις με τον Dior
Το αυθεντικό πνεύμα της Καλιφόρνια μέσα από την Dior αισθητική
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
- Μέχρι πότε η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας – Δεν θα δοθεί παράταση, τι ισχύει για τα πρόστιμα
Στις αρχές της δεκαετίας του 1980, ένας νεαρός καλλιτέχνης ονόματι Shawn Stussy, ξεκίνησε να δημιουργεί πρωτότυπα σχεδιασμένες σανίδες του σερφ, πάνω στις οποίες έγραφε το όνομά του, με χοντρό μαύρο μαρκαδόρο.
Την περασμένη Τετάρτη, ο Kim Jones, διευθυντής δημιουργικού στις ανδρικές συλλογές του οίκου Dior, παρουσίασε την pre Fall 2020 συλλογή του οίκου, συνεργαζόμενος με τον Stussy, τον ήρωα των παιδικών χρόνων του.
Ο ίδιος ο Kim Jones άλλωστε είχε αρχίσει να συλλέγει δημιουργίες του Stussy που ο ίδιος ήταν 14 χρονών.
Στην καινούργια κολεξιόν, η οποία παρουσιάστηκε σε κτήριο ιδιοκτησίας των Don και Mera Rubell στο Μαϊάμι, φιγουράρει η «γραμματοσειρά» του Stussy, με μπατίκ φοινικόδεντρα και τοπική χλωρίδα του Μαϊάμι καθώς και θαρραλέες πινελιές νέον χρωμάτων.
Επιπλέον, ο Stussy επανασχεδίασε το λογότυπο του Dior ως ένα είδος ωδής στο ρετρό καλιφορνέζικο ξεκίνημά του.
Οι σανίδες σερφ που σχεδίαζε ο Stussy, καλυμμένες με την χαρακτηριστική μαύρη «γραμματοσειρά» του, γρήγορα έγιναν ιδιαίτερα δημοφιλείς.
Συμβόλιζαν την cool αισθητική του σερφ της Καλιφόρνιας.
Με την επιτυχία των σανίδων, ο Stussy στράφηκε στο να σχεδιάζει ρούχα, πάντα με την ίδια αισθητική, τα οποία αρχικά τα πωλούσε με το φορτηγάκι του στη Laguna Beach.
Σε πολύ λίγο, ξεκίνησε η Styssy μανία. Έμοιαζε ότι σχεδόν όλοι φορούσαν τα καπέλα του, τα T-shirt του και τα σορτς του. Κι αυτό ήταν μόνον η αρχή.
Η εταιρεία του επεκτάθηκε στην Ευρώπη και μετά στη Νέα Υόρκη, όπου άνοιξε μπουτίκ στο SoHo. Στα μέσα της δεκαετίας του 1990, η εταιρεία έβγαζε, ετησίως, 20 εκατομμύρια δολάρια λόγω της λατρείας των fans.
Ένας από αυτούς ήταν ο Kim Jones, ο σημερινός διευθυντής δημιουργικού στην Dior Men.
«Δεν διαλέγω ανθρώπους απλά και μόνο επειδή είναι διάσημοι» δήλωσε μετά την ολοκλήρωση της επίδειξης στο Μαϊάμι ο Kim Jones, ο οποίος φέτος έχει ήδη συνεργαστεί με τον KAWS και τον Raymond Pettibon σε συλλογή του οίκου Dior.
«Όταν κάτι γίνεται σε τέτοιο βαθμό εμβληματικό όπως η δουλειά του Stussy, τότε είναι μέσα στην κουλτούρα και η κουλτούρα είναι αυτό που με ενδιαφέρει» συμπλήρωσε χαρακτηριστικά ο διάσημος σχεδιαστής.
Δείτε παρακάτω ολόκληρο το fashion show για την παρουσίαση της νέας ανδρικής συλλογής pre Fall 2020 του οίκου Dior:
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις