Μάριν: «Είναι ωραίο που γυρίζω εδώ, αλλά θέλουμε τη νίκη»
Ο Μάρκο Μάριν μίλησε για την αναμέτρηση του Ερυθρού Αστέρα με τον Ολυμπιακό, χαρακτήρισε ωραίο συναίσθημα το να επιστρέψει στον Πειραιά, αλλά ξεκαθάρισε ότι η ομάδα του θέλει την πρόκριση.
Ο Ερυθρός Αστέρας θα αγωνιστεί στο «Γ. Καραϊσκάκης» απέναντι στον Ολυμπιακό, γνωρίζοντας ότι του αρκεί μια ισοπαλία, για να προκριθεί εκείνος στους «32» του Europa League.
Τους Ερυθρόλευκους του Βελιγραδίου εκπροσώπησε ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού, Μάρκο Μάριν, που ανέφερε ότι είναι χαρούμενος που θα επιστρέψει σε ένα γνώριμο περιβάλλον, ξεκαθαρίζοντας όμως ότι σε αυτά τα παιχνίδια δεν υπάρχει συναίσθημα, παρά μόνο η νίκη.
Για την ατμόσφαιρα στο «Γ. Καραϊσκάκης»: «Καλησπέρα σε όλους. Βέβαια ξέρουμε την υποστήριξη για τον κόσμο. Είμαστε όμως έτοιμοι να κερδίσουμε αύριο».
Για το εάν υπάρχει έξτρα κίνητρο λόγω του παρελθόντος με την φανέλα του Ολυμπιακού: «Δεν υπάρχει πιο μεγάλο κίνητρο από το να συνεχίσουμε στην Ευρώπη».
Το πως νιώθει για την επιστροφή του στο Φάληρο: «Είναι πολύ ωραίο συναίσθημα να γυρίζω εδώ. Είχαμε πολλές επιτυχίες και χαρές και πήραμε τίτλο. Αύριο θα είμαι εδώ για τον Ερυθρό Αστέρα και θέλουμε να περάσουμε και να γράψουμε ιστορία.
Θα είναι ωραία να δω παλιούς γνώριμους, παλιούς συμπαίκτες και φίλους. Όμως για τον αγώνα θα είμαι για την ομάδα μου».
Για το τι ιδιαίτερο θυμάται από τον Ολυμπιακό (κάποια στιγμή ή πρόσωπο): «Είναι δύσκολο να εστιάσω σε ένα πρόσωπο. Θα είμαι χαρούμενος να δω τον γιατρό, άλλα μέλη ή φίλους μου όπως ο Ομάρ.
Όπως είπα όμως πρέπει να επικεντρωθούμε στο παιχνίδι μας και στον στόχο μας».
- Τι είναι τα ηλεκτρικά δίκτυα UHV και πως η Κίνα έγινε υπερδύναμη σε αυτά
- Αμαλιάδα: «Την εγγονούλα μου την πήραν από τα χέρια της μαυρισμένη», λέει η γιαγιά του παιδού που σώθηκε
- ΚΚΕ: Τίμησε τον Κώστα Βάρναλη με μια μεγάλη εκδήλωση-συναυλία
- Αμαλιάδα: «Οι δικοί της με ρωτούσαν αν έκανε κακό στο παιδί», αποκαλύπτει η νονά του 2ου παιδιού της Ειρήνης
- Έρχεται η… Legoland του Minecraft
- Αμαλιάδα: Όταν η Ειρήνη Μουρτζούκου μιλούσε ως Πόπη – Ντοκουμέντο του «Τούνελ»