Σταρ του TikTok το νέο πρόσωπο του οίκου Celine
Ο οίκος μόδας Celine, επέλεξε τον 18χρονο σταρ του TikTok, Noen Eubanks, ως το νέο πρόσωπο της καμπάνιας του
- Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ της Αμαλιάδας
- Ακόμη περισσότερες «καταστροφές» στην Ουκρανία μετά την επίθεση στο Καζάν υπόσχεται ο Πούτιν
- «Είσαι ενδοτικός», «Μην είσαι κατά συρροή δειλός»: Συνεχίζεται ο πόλεμος Νετανιάχου και Γκαντζ
- Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
Όλοι μιλούν για το TikTok αυτή την εποχή ή τουλάχιστον όλοι όσοι συνειδητοποιούν ότι ένας ολόκληρος κόσμος από έφηβους influencers δημιουργήθηκε χωρίς να το καταλάβουν.
Ο κόσμος της μόδας φυσικά πιάνοντας το vibe της εποχής, προσαρμόζεται αναλόγως κι έτσι η είδηση ότι τo νέο πρόσωπο της Celine είναι ένας σταρ της νέας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, TikTok δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη.
Το ΤikTok, η μόδα και ένα εφηβικό είδωλο
Κι αυτή ίσως είναι μόνο η αρχή.
Το TikTok αρχίζει να γίνεται influential και σε μεγαλύτερη κλίμακα, κερδίζοντας ολοένα και περισσότερο «έδαφος» στο Διαδίκτυο και χρήστες.
Ο ιστορικός γαλλικός οίκος μόδας Celine, επέλεξε τον 18χρονο Noen Eubanks, αστέρα στη μόλις τριών ετών πλατφόρμας TikTok, που επιτρέπει τη δημιουργία και κοινοποίηση μικρών βίντεο, ως το νέο του πρόσωπο.
Ο οίκος Celine δημοσίευσε την τελευταία διαφημιστική καμπάνια του στο Instagram χαρακτηρίζοντας τον Eubanks ως «εφηβικό είδωλο».
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής και διευθυντής δημιουργικού του οίκου, Hedi Slimane, φωτογράφησε τον Noen Eubanks, με δερμάτινο μπουφάν και crop top.
O Noen Eubanks έχει 7,5 εκατομμύρια ακολούθους στο TikTok, αριθμός πραγματικά εντυπωσιακός, καθώς όπως ο ίδιος δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του, εντάχθηκε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης μόλις πριν ένα χρόνο, το 2018.
Τα βίντεο του Noen Eubank στο TikTok είναι ως επί το πλείστον διασκεδαστικά, χορευτικά, ενώ δεν λείπουν και τα lip-synching βίντεο, πειραματισμοί με μακιγιάζ και hairstyling.
Τον περασμένο Μάιο ο Eubanks υπέγραψε συμφωνία με την εταιρεία ψυχαγωγίας, Kyra, η οποία βοηθά αστέρες να παράγουν περιεχόμενο, καθώς και να κλείνουν συμφωνίες με brand.
Οι κολοσσοί της μόδας συνεχίζουν το κυνήγι του next best thing και οι εκπλήξεις δεν σταματούν ποτέ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις