Ενα τοξικό έργο τέχνης για την κλιματική αλλαγή
Αντιδράσεις προκάλεσε καλλιτεχνική εγκατάσταση στην Εβδομάδα Τέχνης στο Μαϊάμι με θέμα την κλιματική αλλαγή
Διάχυτη είναι η ανησυχία στην Εβδομάδα Τέχνης στο Μαϊάμι καθώς μία ιδιαίτερα δημοφιλής εγκατάσταση με θέμα την κλιματική αλλαγή, δεν είναι καθόλου φιλική προς το περιβάλλον…
Ο καλλιτέχνης Leandro Erlich, που προκάλεσε συζητήσεις για το έργο του «Order of Importance», παρουσιάζει 66 αντίγραφα αυτοκινήτων και φορτηγών κατασκευασμένων από άμμο κατά μήκος της ακτής South Beach.
Το έργο που επιμελήθηκε η καλλιτέχνης Ximena Caminos, είναι ένα σχόλιο για την κλιματική αλλαγή στο Μαϊάμι.
Όμως, πηγές ανέφεραν στην Page Six, ότι για την καλλιτεχνική εγκατάσταση χρησιμοποιήθηκε για μονωτικό υλικό αφρός που περιέχει επικίνδυνα χημικά. Η εγκατάσταση έγινε με τη χρήση του σπρέι Sika PostFix, το οποίο, σύμφωνα με το δελτίο δεδομένων ασφαλείας του Home Depot, πρέπει να φυλάσσεται «σε κατάλληλα, κλειστά δοχεία απορριμμάτων».
Εκπρόσωπος του Γραφείου Τουρισμού και Πολιτισμού του Μαϊάμι διέψευσε ότι το έργο περιλαμβάνει το προϊόν αφρού πολυουρεθάνης – αλλά αρνήθηκε να αναφέρει τα πραγματικά υλικά.
«Έχουμε μιλήσει με την ομάδα παραγωγής και αυτό το χημικό δεν χρησιμοποιήθηκε σε καμία πτυχή αυτής της εγκατάστασης» δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Αλλά όταν ρωτήθηκε ποια υλικά χρησιμοποιήθηκαν δήλωσε:
«Η διαδικασία δημιουργίας ενός έργου είναι ιδιοκτησία του καλλιτέχνη».
Οι Erlich και Caminos δεν απάντησαν ούτε στα αιτήματα του Page Six για σχολιασμό.
Σύμφωνα με το Home Depot το Sika PostFix, χρησιμοποιείται για «στήριξη μη δομικών στοιχείων».
«Μην αδειάζετε σε αποχετεύσεις, απορρίψτε αυτό το υλικό και το δοχείο του με ασφαλή τρόπο.
Αποφύγετε τη διασπορά υλικού και την απορροή και την επαφή με το έδαφος και το νερό» αναφέρεται στις οδηγίες και συνιστάται προσοχή καθώς το προϊόν «μπορεί να προκαλέσει βλάβη στα όργανα λόγω παρατεταμένης ή επανειλημμένης έκθεσης αν εισπνευστεί».
Η εγκατάσταση σταδιακά θα αποδομηθεί στη διάρκεια της έκθεσης.
Η δημοτική αρχή του Μαϊάμι διέθεσε για την εγκατάσταση το ποσό των 300.000 δολαρίων. Σύμφωνα με αναφορές, ολόκληρο το έργο κόστισε πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια.
- Ο Φρανκ Άουερμπαχ, ο κορυφαίος παραστατικός ζωγράφος που διέφυγε από τους Ναζί, πέθανε στα 93 του
- Τόμας Γουόκαπ: Το πιο χρήσιμο μηδενικό!
- Λίβανος: Το Ισραήλ εξέδωσε νέες εντολές εκκένωσης – Τουλάχιστον έξι νεκροί κοντά στη Βηρυτό
- Η διάλυση του ΣΥΡΙΖΑ δεν ξεκίνησε τώρα, τώρα απλώς πέφτουν οι τίτλοι τέλους
- Αρκάς: Μια καλημέρα με αέρα… μετανάστευσης
- Ο πονοκέφαλος του Χατζηδάκη, θα πούμε το νερό, νεράκι και το φαί, φαγάκι