ΔΕΔΔΗΕ : Με τέσσερα e-βήματα η δήλωση για προβλήματα στην ηλεκτροδότηση
Πρόκειται για απλή διαδικασία
Τη δυνατότητα ηλεκτρονικού αιτήματος για βλάβη στην ηλεκτροδότηση δίνει στους καταναλωτές ο ΔΕΔΔΗΕ.
Η όλη διαδικασία γίνεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας (deddie.gr) μέσω σχετικής εφαρμογής με τη συμπλήρωση τεσσάρων βασικών βημάτων.
Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι καταναλωτές είναι τα εξής:
– Συμπλήρωση του νομού που βρίσκεται το ηλεκτροδοτούμενο ακίνητο
– Συμπλήρωση του Αριθμού Παροχής
– Στοιχεία της βλάβης
– Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων του καταναλωτή
Την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι εργασίες για την αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν στο δίκτυο ηλεκτροδότησης από την κακοκαιρία.
- ΣΥΡΙΖΑ για ιθαγένεια σε τέως βασιλικής οικογένειας: Το επώνυμο «Ντε Γκρες» είναι προβληματικό
- Ολυμπιακός: Ο «καυτός» Φουρνιέ και οι… εκλεκτές παρουσίες (vid)
- Οι μεγάλες ενεργειακές ευκαιρίες στη Συρία για την Άγκυρα
- Αναστάτωση στον ΗΣΑΠ με πτώση ατόμου από πεζογέφυρα στα Άνω Πατήσια
- Φάμελλος για Τέμπη: Θα συναινέσει η κυβέρνηση στον έλεγχο από τη Δικαιοσύνη των ευθυνών κυβερνητικών στελεχών;
- Τζεφ Μπέζος: Ένας ακόμα τεχνολογικός μεγιστάνας σε δείπνο με τον Τραμπ