Εργα του ντα Βίντσι σε κρεασιόν του Virgil Abloh
Αποτίοντας φόρο τιμής στα 500 χρόνια από τον θάνατο του ντα Βίντσι στη Γαλλία, το Μουσείο του Λούβρου και το Off-White c/o Virgil Abloh παρουσίασαν μια capsule κολεξιόν ως εορτασμό για τη ζωή και τα θρυλικά έργα του Φλωρεντινού ζωγράφου
Αποτίοντας φόρο τιμής στα 500 χρόνια από τον θάνατο του ντα Βίντσι στη Γαλλία, το Μουσείο του Λούβρου και το Off-White c/o Virgil Abloh παρουσίασαν μια capsule κολεξιόν ως εορτασμό για τη ζωή και τα θρυλικά έργα του Φλωρεντινού ζωγράφου. Η παρουσίαση της κολεξιόν συμπίπτει με την έκθεση «Leonardo da Vinci» την οποία φιλοξενεί το Λούβρο έως τις 14 Φεβρουαρίου και οι κρεασιόν διατίθενται online και, έως τη λήξη της έκθεσης, στο κατάστημα δώρων του παρισινού μουσείου.
«Από νωρίς με γοήτευε ο ντα Βίντσι. Ήμουν στην τελευταία τάξη του λυκείου στο Ουινσκόνσιν, έχοντας πάρει μάθημα τέχνης» αναπολεί, μιλώντας στο Designboom, ο Abloh, ιδρυτής και καλλιτεχνικός διευθυντής του «Off-White». «Είχα τρομερό ενδιαφέρον όχι μόνον για τα έργα τέχνης του αλλά και για την επιρροή που άσκησε σε άλλους τομείς πέραν της τέχνης: επιστήμη, μηχανολογία, αρχιτεκτονική… Για εμένα, συμβολίζει τα πάντα όσα ήταν η Αναγέννηση».
Με μπατίκ πάνω σε t-shirts και hoodies, οι γραφιστικές αναπαραστάσεις πλέκουν έργα ζωγραφικής του ντα Βίντσι με τα λογότυπα του «Off-White», όπως τα ιδιαίτερα βέλη και οι λεζάντες. Μεταξύ των έργων που αναπαρίστανται είναι ο πίνακας «Η Παρθένος και το Βρέφος με τον Ιωάννη και έναν άγγελο», γνωστός ως «Η Παρθένος των Βράχων». Επίσης, ο πίνακας «Η Αγία Άννα, η Παρθένος Μαρία και ο Ιησούς βρέφος που παίζει με έναν αμνό», γνωστός ως «Η Αγία Άννα».
«Θέλω να φέρω σε σύγκρουση αυτούς του δύο κόσμους, οι οποίοι είναι φαινομενικά διαφορετικοί: τη μόδα και την υψηλή τέχνη» πρόσθεσε ο Abloh. «Είναι κρίσιμο κομμάτι όλης της έως σήμερα δουλειάς μου να αποδείξω ότι κάθε μέρος, ανεξαρτήτως του πόσο περιοριστικό είναι, είναι προσβάσιμο για όλους. Ότι μπορεί να αναπτύξεις ενδιαφέρον να εκφραστείς μέσα από περισσότερες της μιας επαγγελματικής δραστηριότητας και ότι η δημιουργικότητα δεν είναι υποχρεωτικά δεμένη με έναν και μόνον κλάδο. Νομίζω ότι ο ντα Βίντσι ήταν ο πρώτος καλλιτέχνης που προσπάθησε να ζήσει σύμφωνα με αυτή την αρχή, κι εγώ προσπαθώ να κάνω το ίδιο».
«Μας συναρπάζει που η ματιά του Virgil Abloh στο παλάτι και τις συλλογές του Λούβρου βρίσκεται στο επίκεντρο της δημιουργικής πορείας αυτού του πολυτάλαντου καλλιτέχνη» τόνισε, από την πλευρά του, ο Adel Ziane, διευθυντής εξωτερικών σχέσεων στο Μουσείο του Λούβρου. «Η συνεργασία με το «Off-White» είναι για εμάς ένας τρόπος να πλησιάσουμε ένα καινούργιο κοινό. Με έναν καινούργιο τρόπο να τραβήξουμε το ενδιαφέρον τους στο Λούβρο». Το Μουσείο του Λούβρου εξακολουθεί να είναι το μεγαλύτερο ως προς την επισκεψιμότητα μουσείο στον πλανήτη και διαθέτει τη μεγαλύτερη στον κόσμο συλλογή έργων ζωγραφικής του ντα Βίντσι καθώς και 22 σκίτσα του.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Αμαλιάδα: «Το ψέμα θέλει μνήμη και η αλήθεια θάρρος» – Ανατροπή από μάρτυρα – «κλειδί»
- Μαγδεμβούργο: Για «κενό ασφαλείας» στη χριστουγεννιάτικη αγορά κάνει λόγο ειδικός σε θέματα τρομοκρατίας
- ΗΠΑ: Η Βουλή των Αντιπροσώπων ψηφίζει νομοσχέδιο για την αποτροπή του κυβερνητικού shutdown
- Αμαλιάδα: Τι λένε οι πληροφορίες για τα αποτελέσματα εξετάσεων του Παναγιωτάκη
- Αμαλιάδα: Η μητέρα του Παναγιωτάκη απαντά στα όσα είπε η Ειρήνη Μουρτζούκου
- Aμαλιάδα: «Επειδή ήταν μόνη της με τα παιδιά είναι δολοφόνος;» ρωτά η γιαγιά της Ειρήνης Μουρτζούκου