Βράβευσε τον Γιάννη Μώραλη η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας
Τον δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη βράβευσε η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας για τις σημαντικές προσπάθειες και πρωτοβουλίες του προκείμενου να συμβάλει στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας και της ναυτιλίας στον Πειραιά.
Τον δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη βράβευσε η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας για τις σημαντικές προσπάθειες και πρωτοβουλίες του προκείμενου να συμβάλει στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας και της ναυτιλίας στον Πειραιά.
Η βράβευση του κ. Μώραλη έγινε στη Γενική Συνέλευση της Ένωσης που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εκδήλωσης για το νέο έτος, στο κρουαζιερόπλοιο «Celestyal Crystal». Την τιμητική πλακέτα απένειμε στον κ. Μώραλη ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας κ. Θεόδωρος Κόντες τόνισε, μεταξύ άλλων, στην ομιλία του πως η Ένωση αναγνωρίζει την προσφορά του κ. Μώραλη στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας και της ναυτιλίας στον Πειραιά, καθώς και την προσπάθειά του για την εκτέλεση έργων στην πόλη, μεταξύ των οποίων κι αυτά που εξυπηρετούν τους τουρίστες, οι οποίοι καταφθάνουν με τα κρουαζιερόπλοια στον Πειραιά.
Ο κ. Κόντες επεσήμανε επίσης, πως είναι σημαντικό το γεγονός ότι στα προγράμματα του δήμου έχουν ενταχθεί πολλά ακόμα έργα προς εκτέλεση, τα οποία θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της κρουαζιέρας στην πόλη μας.
Επιπλέον, ο κ. Κόντες υπογράμμισε πως η συνεργασία δήμου Πειραιά και Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας είναι αγαστή και θα συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό σε όλους τους τομείς που συνδέονται με τη δραστηριότητα της κρουαζιέρας και της ναυτιλίας γενικότερα.
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Πειραιά, ευχαρίστησε τον κ. Κόντε και την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας για την τιμητική βράβευση.
Ο κ. Μώραλης τόνισε πως στον Πειραιά φτάνουν ένα εκατομμύριο τουρίστες, χωρίς όμως να αποκομίζει οφέλη η πόλη διαχρονικά, αναφέροντας πως δεν φταίει η Αθήνα και η Ακρόπολη, αλλά το γεγονός ότι η πόλη και οι εμπλεκόμενοι φορείς δεν είχαν προετοιμαστεί ποτέ για να υποδέχονται τουρίστες.
«Να γίνει προορισμός ο Πειραιάς»
«Ο Πειραιάς αποτελούσε εδώ και δεκαετίες πέρασμα και όχι προορισμό και για να αλλάξει αυτό χρειάζεται προγραμματισμός, χρόνος και σκληρή δουλειά. Πρέπει να υλοποιηθούν οι κατάλληλες σημαντικές υποδομές από την κεντρική διοίκηση, να αλλάξουν νοοτροπίες και να γίνουν συνεργασίες και συνέργειες πολλών φορέων. Ο Πειραιάς έχει τη δυνατότητα και θα ωφεληθεί τα επόμενα χρόνια από την κρουαζιέρα», τόνισε ο δήμαρχος Πειραιά.
Στη συνέχεια, ο κ. Μώραλης επεσήμανε ότι ο Πειραιάς δεν μπορεί να γίνει λιμάνι εκκίνησης χωρίς ξενοδοχεία, με επιβαρυμένο κυκλοφοριακό και ακατάλληλους δρόμους, ενώ σημείωσε ότι με την έλευση του μετρό το 2022 θα αλλάξει προς το καλύτερο η λειτουργία της πόλης.
Ο δήμαρχος Πειραιά ανέφερε επίσης πως το μεγάλο αίτημα προς την κυβέρνηση, για το οποίο θα πιέσουν και οι δύο βαθμοί Αυτοδιοίκησης και όλη η πόλη, είναι η βελτίωση του κυκλοφοριακού, καθώς πρόκειται για μείζον θέμα τόσο για την κρουαζιέρα, όσο και για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης. Μάλιστα, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Η μόνη εφικτή λύση και χωρίς μεγάλο κόστος για τη βελτίωση του κυκλοφοριακού είναι η υπογειοποίηση της παραλιακής οδού από τον σταθμό του Φαλήρου μέχρι το λιμάνι του Πειραιά, ώστε να έχουμε μεγαλύτερους δρόμους που οδηγούν στο λιμάνι. Πιστεύω πως η κυβέρνηση πρέπει να αντιμετωπίζει τον Πειραιά ως την πόλη με το μεγάλο λιμάνι της χώρας και χαίρομαι που βλέπω ότι ο Πρωθυπουργός μιλάει για την ανάπτυξη, για τη γαλάζια ανάπτυξη στον Πειραιά, για τη μεγάλη επένδυση της COSCO. Ο Πειραιάς είναι πλέον επίκεντρο των εξελίξεων και του επενδυτικού ενδιαφέροντος, άρα πρέπει οι υποδομές της πόλης μας να ολοκληρωθούν και να αυξηθούν και στο πλαίσιο αυτό χρειάζονται μεγάλες παρεμβάσεις από την κεντρική διοίκηση».
Παράλληλα, ο δήμαρχος Πειραιά ανέφερε ότι η επένδυση στο λιμάνι πρέπει να προχωρήσει, λέγοντας πως είναι σημαντικό που η σημερινή κυβέρνηση ενέκρινε γρήγορα το Master Plan, το οποίο παρέμενε στάσιμο για πάρα πολύ καιρό.
«Μπορεί να διαφωνεί κανείς σε επιμέρους θέματα για το Master Plan του ΟΛΠ, αλλά πρέπει να προχωρήσουμε. Δεν μπορεί να μένουμε συνεχώς πίσω. Σκοπός είναι να αποκομίσουμε τα θετικά από τη λειτουργία του λιμανιού και να αντιμετωπίζουμε τα αρνητικά. Σε συνεργασία με την Κυβέρνηση και την Περιφέρεια να βρίσκουμε απαντήσεις σε βασικά ζητήματα, ώστε ο Πειραιάς να αναπτυχθεί περαιτέρω. Σας ευχαριστώ», τόνισε ο κ. Μώραλης.
- Χαβάη: Σε φάση εκρηκτικής δραστηριότητας ένα από τα πιο ενεργά ηφαίστεια στον κόσμο
- Ιταλία: Η κυβέρνηση θέλει να ξαναρχίσει η μεταφορά αιτούντων άσυλο στα κέντρα της Αλβανίας
- ΗΠΑ: Στο νοσοκομείο με πυρετό εισήχθη ο Μπιλ Κλίντον
- Ιταλία: Ενέκρινε τη συνέχιση της στρατιωτικής βοήθειας στην Ουκρανία μέχρι το τέλος του 2025
- ΗΠΑ: Η μεταβατική ομάδα του Τραμπ σχεδιάζει την άμεση απόσυρση από τον ΠΟΥ
- Καναδάς: Σχεδόν 50.000 νεκροί λόγω υπερβολικής δόσης οπιοειδών από το 2016