Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

H Hummer επιστρέφει με ηλεκτρικές διαθέσεις

H Hummer επιστρέφει με ηλεκτρικές διαθέσεις

Την αναβίωση της Hummer και μάλιστα ως ηλεκτρικής «φίρμας» φέρεται να προετοιμάζει η GM σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στο ζήτημα από το εσωτερικό του αμερικανικού ομίλου, η διαδικασία επαναφοράς της Hummer βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο σε σημείο που μια διαφημιστική προαναγγελία για την αναβίωσή της θα μπορούσε να μεταδοθεί ακόμα και τον Φεβρουάριο, από το επικείμενο Super Bowl.

Σε κάθε περίπτωση αξίζει να σημειωθεί ότι η GM δεν προτίθεται, αρχικά τουλάχιστον, να επαναφέρει την Hummer ως μια φίρμα με πολυδιάστατη γκάμα προϊόντων, αλλά ως «μονοθεματική» πρόταση με ένα μόνο προϊόν το οποίο θα ονομάζεται μεν Hummer, αλλά θα αποτελεί μέλος της οικογένειας των ικανότατων, τυπικά αμερικανικών όσο και θηριωδών pick-up και SUV, GMC.

Όπως και να έχει, η άφιξη του νέου και πιθανότατα ηλεκτρικού Hummer αναμένεται το 2022 με το status του niche προϊόντος το οποίο θα φέρει την χαρακτηριστική off-road σχεδίαση με την οποία υπήρξε συνώνυμη η φίρμα ενώ, η πιθανότερη εκδοχή για το αμάξωμα είναι αυτή ενός pick-up truck με την προοπτική να αποτελέσει το αντίπαλο δέος για το Tesla Cybertruck αλλά και το επερχόμενο, αντίστοιχων προδιαγραφών Rivian R1T.

Εκτός από την αναβίωση του ονόματος Hummer, το συγκεκριμένο μοντέλο της GM θα σημάνει την ηλεκτρική άνθηση της GM καθώς, η πλάτφόρμα όπου θα βασιστεί, θα αποτελέσει αφετηρία για αμιγώς ηλεκτροκίνητα SUV και Pick-up δια χειρός GM τα οποία θα λανσαριστούν υπό τις φίρμες των Cadillac και Buick.

Υπενθυμίζεται ότι η GM τράβηξε το διακόπτη από την Hummer το 2009 όταν κήρυξε πτώχευση ως όμιλος. Έκτοτε δεν κατέστη εφικτό να την πουλήσει εξ ου και τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος Hummer παρέμειναν στην GM.

Όσο για την πρότερη ιστορία της, ξεκίνησε από τον αμερικανικό στρατό και το στρατιωτικού τύπου M998 Humvee τα δικαιώματα του οποίου περιήλθαν στην GM η οποία και κατασκεύασε μια πολιτική εκδοχή του, δίνοντας συνέχεια με τα Η1 το 1992, το πιο σύγχρονο Η2 και το «μικρό» Η3, μοντέλα τα οποία, κατάφεραν να περάσουν τον Ατλαντικό, σε πολλές περιστάσεις αποτελώντας αξιοπερίεργα για τους ευρωπαϊκούς αλλά και τους ελληνικούς δρόμους.

Must in

Από πρώτος σκόρερ της Euroleague στο απόλυτο μηδέν: Τι συμβαίνει με τον Μάρκους Χάουαρντ… (vids)

Ο Μάρκους Χάουαρντ την περσινή σεζόν έκανε… παπάδες και αναδείχτηκε πρώτος σκόρερ της Euroleague, φέτος όμως είναι σε χαμηλά στάνταρ απόδοσης. Τα δύο σερί… μηδενικά και η «επίσκεψη» στο ΣΕΦ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024