![Γερμανία : Επενδύσεις 86 δισ. ευρώ για εκσυγχρονισμό των Γερμανικών Σιδηροδρόμων ετησίως έως το 2030](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2020/01/Οι-Γερμανικοί-Σιδηρόδρομοι-χωρίς-μηχανοδηγούς-πολλά-δρομολόγια-καταργούνται-λόγω-επιδημίας-γρίπης....jpg)
Γερμανία : Επενδύσεις 86 δισ. ευρώ για εκσυγχρονισμό των Γερμανικών Σιδηροδρόμων ετησίως έως το 2030
Ο (Χριστιανοκοινωνιστής) ομοσπονδιακός υπουργός Μεταφορών Αντρέας Σόιερ, ο επικεφαλής των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn) Ρίχαρντ Λουτς και ο επικεφαλής υποδομών της Deutsche Bahn Ρόναλντ Πόφαλα υπέγραψαν νέα συμφωνία η οποία προβλέπει την εν λόγω επένδυση μέχρι το 2030.
Spotlight
-
Ντεμοντέ Ιστορίες – Μια έκθεση εναντίον της ανεξέλεγκτης χρήσης της τεχνολογίας
-
ΣΥΡΙΖΑ: Φέρνει στη Βουλή την αποκάλυψη του in ότι το Μαξίμου ετοιμάζει αγορά νέου λογισμικού παρακολούθησης
-
Συνέλαβαν εργοδότη για επίθεση με ρατσιστικό κίνητρο σε υπάλληλό του - Τον καταδίωκε με αυτοκίνητο
-
«Κύμα» κορονοϊού και εκδρομέων πάνε... διακοπές μαζί - Υποχώρηση κρουσμάτων στην Αττική, άνοδος στην επαρχία
Η Γερμανία θα επενδύει κατά μέσο όρο 8,6 δισ. ευρώ ετησίως τα επόμενα δέκα χρόνια για τον εκσυγχρονισμό των γραμμών, των σταθμών, των συστημάτων σηματοδότησης και της ηλεκτρικής τροφοδοσίας των σιδηροδρόμων.
Η επένδυση είναι κατά 54% μεγαλύτερη από την προηγούμενη (2015-2019).
Ο (Χριστιανοκοινωνιστής) ομοσπονδιακός υπουργός Μεταφορών Αντρέας Σόιερ, ο επικεφαλής των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn) Ρίχαρντ Λουτς και ο επικεφαλής υποδομών της Deutsche Bahn Ρόναλντ Πόφαλα υπέγραψαν νέα συμφωνία η οποία προβλέπει την εν λόγω επένδυση μέχρι το 2030.
Το κράτος θα συμμετέχει με 62 δισ. ευρώ και οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι με 24 δισ. ευρώ.
«Θα είναι ο αιώνας των σιδηροδρόμων»
Ο Αντρέας Σόιερ έκανε λόγο για μια «ιστορική ημέρα. Θα είναι ο αιώνας των σιδηροδρόμων. Πρόκειται για μια επίθεση εκσυγχρονισμού σε βαθμό υπερθετικό. Αναμένω ότι οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι θα εκμεταλλευτούν την ευκαιρία. Τα δρομολόγια των τρένων πρέπει να είναι ακριβέστερα, πιο αξιόπιστα και καλύτερα. Ανυπομονώ να υπάρξουν σε εύθετο χρόνο σημαντικές βελτιώσεις».
Ο Ρίχαρντ Λουτς είπε ότι για να υπάρξει μεγαλύτερη ακρίβεια στα δρομολόγια «προϋπόθεση εκ των ων ουκ άνευ είναι να υπάρχουν αποδοτικές υποδομές. Από αυτό θα επωφεληθούν οι επιβάτες».
Έκανε όμως επίσης σαφές ότι οι βελτιώσεις απαιτούν χρόνο, «η δε ενόχληση των επιβατών λόγω των εργοταξίων θα μειωθεί με ένα φιλικό προς αυτούς τρόπο».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Handeslblatt, Reuters
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις